...............

image214


Gud så jag känner mig utvilad efter den här helgen :) har hunnit få gjort så mkt och samtidigt hunnit mysa en massa! I fredags så slutade jag skolan tidigt, var ner på stan en sväng och redan kring 1200 var jag hemma och kunde dra på mig lite kläder för att gå en promenix med Petter och Aston :) sen så snabb städade vi lite här hemma innan Nippe och Neam skulle komma och käka hos oss :) Även Fiso och Veggo anlände och vi mös till en film.

Igår så sov jag och Aston länge, klev upp, käkade frukost och gick en mördar promenad på isen med moster Fiso :) vi var helt trötta i bena när vi kom hem och la oss i sängen och mös :) Men vi hann inte vila länge, för det var nämligen bokat tvätttid så det var bara att pallra sig ner till tvättstugan och börja tvätta bort våran giganstiska tvätthög. Kring 2100 ringde Neam och ville hitta på ngt så jag, Petter, Nippe och Neam for och spelade lite biljard och efter biljarden for vi allihopa hem till oss, mös i soffan och såg film åter igen :)

Och idag har vi än en gång vaknat sent, myst i sängen, käkat frulle, men för ovanlighetens skull ingen promenad, utan det har varit STORSTÄDNING som har stått på att göra listan. Och städats har det gjorts! Petter och Aston trodde att dom skulle slippa men tji fick dom, jag hotade nämligen med ett och annat ;)
Så idag har vi helt seriöst städat hela dagen, sorterat, lyft och dragit fram allt, bärt upp saker på vindan osv. osv. Men ändå så är vi inte klara, det ska fortfarande hängas upp saker och rensas ordentligt bland alla saker. Är helt sjukt hur mkt skrot och andra saker man hinner samla på sig! Nåväl, det mest är gjort iaf :)
Vi kände oss duktiga iallafall och bestämde oss för att vi hade städat klart för dagen, tog en dusch och for och hämtade mamma och Heidi som kom med bussen. Körde dom till lägenheten som dom hyrt och for sedan och handlade nödvändigheter till söndagsmiddagen som idag infann sig hos Neam .D som förövrigt hade lagat helt superb mat! efter middagen såg vi film, IGEN! och sen blev jag, Petter och Aston lite trötta och drog hem.
och nu så ska vi tydligen ägna oss åt romantik ♥

;) puss&adjö.
Kommentarer
Postat av: Anonym

nog för att det har jag väl alltid vetat egentligen :P

2008-01-13 @ 23:42:29
URL: http://theresan.blogg.se
Postat av: Elin

det är min dröm de :)

2008-01-14 @ 09:50:04
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

men åh vad du e söööt... tack så hemskt mycket :)

2008-01-14 @ 17:40:44
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

ja jo.. det e sant:)

2008-01-14 @ 17:42:33
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0