..................................

       Ställde klockan på 08.15 igår, jag klev upp 10.30 och ej frivilligt! Men vi lyckades ändå hålla tidsramarna och vi kom oss iväg cirkus 13.00 :) Men som sagt det går fort att packa om man inte viker allt ;) Har även hunnit vara förbi hos mormor en sväng och lämnat/hämtat lite saker, och kramas med henne lite. Och så hann vi även förbi sportringen och hämta ut mina nya superfina haglöfs byxor som kom igår :) är väldigt nöjd.

    Hemresan har gått super bra, Kajsa och Petter har försökt driva mig till vansinne genom deras trångsynta åsikter, men eftersom att jag framöver ska tänka possitivt så antar jag att det är pga. deras brist på något  (läs: hjärnceller) som gjort dem som de är ;) hahaa.
    Näe, hemresan gick jätte bra :) vi har underhållit oss väldigt bra och Aston har varit världens sötaste, tröttaste och mest underbara gossegris hela vägen hem :)
    Väl hemma i ume igen så dumpade vi av Kajsa hemma hos henne och jag hjälpte henne att bära upp väskorna, väl hemma hos oss på istidsgatan 44, 3 sekunder senare så drog jag en stor suck när jag insåg hur många gånger jag kommer få gå fram och tillbaka mellan bilen och laggen pga. VÅRAN PACKNING som upptog HELA BAGAGET! skojjar inte när jag säger att det såg ut som att rutorna skulle sprängas av alla saker.
MEN cleaver som jag är så insåg jag att min allra käraste sis Jojjo mådde gott i våran lägenhet, så jag slog en pling och sa; Hej jag står på parkeringen, vill du kommer ner och hjälpa oss att bära?? Och så vart det fixat :)
Dock så har jag bara packat upp mina blommor :) det andra får vänta tills imorgon, och då ska jag ha en riktig fixar dag. Här ska nämligen inte bara packas upp saker, det skall även skrivas matlista för minst 1månad framöver, kollas tvätt tider och ev. tvätta.

    Idag har jag hunnit roa mig med att beställa nya träningskläder och återuppta premurationen på iform :)
Känner mig förövrigt väldigt väldigt väldigt possitiv idag, sluta röka går fortfarande jätte bra och jag tror att detta kommer bli en pice of cake (Kajsa & Petter säger att jag kommer få äta upp det där) Men jag har fasen bestämt mig nu och det kommer fan gå vägen :D Och så fort snoret som stockar igen min hals och min hjärna går att snyta ut så ska jag även förnya mitt iksukort och ta tag i träningen, jag hoppas på att vara helt återställd om högst 1 vecka :) Nu är juh bara träningen ord hitils, men jag har inte kännt mig så här peppad på väldigt länge :)

    Det går bra nu ;)
    puss



The Tower

The Tower represents sudden and unexpected change. It signifies the destruction of something that was not built on a solid foundation. With this change comes a time of disorder and chaos, but from this comes great improvement and newfound strength. This is an opportunity for you to start over and right your wrongs.

Evelina,
Having a 9 Life Path makes you very compassionate and tolerant towards the world around you. You strive to serve the better good, sometimes at the expense of your own desires. You have the ability to attract people from all walks of life.
Kommentarer
Postat av: Elin

jo den är på onsdag... jag tog mitt farväl av mormor 18.10 för några dagar sedan, då hon tog sitt sita andetag med alla nia nära vid sin sida... så jag ser mer begravningen som en bekräftelse till att hon kommit till himlen..

2008-01-05 @ 23:40:06
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0