....................................

    Nu är jag helt ledig i hela 2 dagar framöver :) Jobbade sista dagen på buketten idag för den här gången, får se här frmåt om jag får lite långledigt, kanske under påsk. Då blir det att jobba igen, om jag nu inte åker upp till fjällen och myser istället ;) Dagen har varit lugn och gick hur bra som helst, har hunnit organisera om lite inne i butiken, fyllt upp med växter osv. och igår skyltade jag om btw. så nu måste ni ta och kika in genom fönstrena och se min omskyltning ;) hahaa.
    Kände att jag behövde lite nya blommor innan jag åker hem, så jag har passat på att köpa

  • två fina lime/vita anthurium till vardagsrummet, nu jäklar ska de halvdöa murgrönorna ut!
  • Köpte även jätte fina fredskallor och nya superfina krukor till sovrummet :) Fredskallorna har ett jätte konstigt latinskt namn, Spathiphyllum ?? QUE? [ SPHAT IPP HYLLUM ]
  • Inte alls som min nya sidus phalaenopsis i rosa :) läs: orkide i siden ;) Jag får aldrig mina orkideer att blomma om så nu ger jag upp och köper i siden ist. Man ser nästan ingen skillnad iallfall ;)
   

    Gissar på att det enda som lever i min lägenhet just nu är mina två jätte fina rosa/vita/lime anthurium i köket :) Förhoppningsvis så har Jojjo vattnat på dom lite då hon har varit hos oss :) Köpte även med mig hem lite fina stenar, sicall, glaskrukor/vaser :) Är så kul att ha om man känner för att plantera lite :) och det blir så himla fint när man planterar ner i glasvaser :)

    Näe, nu ska Petter köra mig till Emmsi ♥
    Adjö.

 
Kommentarer
Postat av: Anonym

thanx baby för titten ikväll. hoppas vi ses på din birthday ;)

2008-01-05 @ 00:33:10
URL: http://theresan.blogg.se
Postat av: Elin

hur länge har du varit i kalix, jag firade ju min jul och allt där.

2008-01-05 @ 11:05:49
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

oki, vad bra att du haft det bra. Synd att inte jag hade vägarna förbi blomsteraffären då :( hade varit roligt. Åh hälsa på mormor, jag saknar min mormor så :(

2008-01-05 @ 11:16:02
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

samtidigt är mitt hjärta lättat, eftersom hon slipper plågas... men tänker jag på henne blir saknaden stor och jag blir ledsen... idag beställde vi blommor till begravningen tillex. det är ju ett plågsamt ämne, det här med begravning. Men jag tycker ändå att jag klarar mig fint..

2008-01-05 @ 20:06:55
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0