glasögonorm + bokmal under tvång = jag = sant



Vaknade åter igen tidigt (trotts att jag är ledig) vilket jag gör för det mesta egentligen.
Måste nog erkänna att jag är lite mer utav en morgonmänniska nuförtiden..
Nåväl, den här dagen kändes inte lika bra som gårdagen, jag tror det var solens fel, den sken inte in genom alla fönster idag. Pallrade mig upp, gick ut med aston, gjorde frukost, slog på musik och vred upp volymen, och därefter slog jag mig ner i soffan och började läsa boken som vi ska ha läst klart tills imorgon (Jo jag vet, jag är sent ute) dessutom är boken på engelska dvs. det tar lite längre tid.

MEN jag ska tala om för er att jag nu bara har ca.10sidor kvar att läsa, sen är jag finito!
Har dock inte läst hela dagen, har tagit mig ngra välförtjänta pauser :)
Har bla. varit ner på stan och hämtat mina glasögon :D Så nu försöker jag vänja mig vid att se som en falk igen!
Jag har hunnit vara och handla lite, myst med pälskling och paston, och gjort jätte god kycklingsoppa :) mums.
Just för tillfället så håller pälskling x2 på att baka äppelpaj och jag gissar på att aston fixar machansåsen ;)
Så när klockan piper och mina 10sidor är färdiglästa är det mys och film som gäller resten av kvällen ♥ inte så dumt direkt ;)
Kommentarer
Postat av: Anonym

japp är på näsbygården och det funkar jätte bra :) det värsta är väl att vi har en inte så kry dam här hemma :/ i fredags hade hon 40 graders feber och hon har ännu inte börjar äta ordentligt och är allmänt hängig. så imorn ska jag gå halv dag för att ha en VAB (vård av barn) dag, jimmy har varit hemma med henne idag så :) men våran tjej är en fighter som tur är ;) praktiken är typ den största delen av vård och omsorgs kursen så :) haha du är som jag då, det är faktiskt väldigt osmart ibland för då blir det stress in i det sista. konstigt att jag inte har lärt mig efter alla år (?) ;p saknar dig prusiluskan :/ hoppas vi kan ses snart. hade ju hoppats på o komma till dig men fan har ju arslet fullt hela tiden :(

2008-02-19 @ 20:42:11
URL: http://theresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0