Fabulosa dag!

Jag och Fiso har haft en hektiskt dag.
  • Började kl0915 dvs. 1h (!!!!) tidigare än vanligt
  • vi har sett flera avsnitt av Dallas (mer underhållande än Kenneths stämma iallafall)
  • slutat senare än vanligt
  • suttit kvar på skolan och gjort lite "läxor"
  • promenerat hem till mig i solen
  • vilat i 15min
  • tagit bussen ner på stan
  • funderat på vad vi skulle förgylla vår dag med
  • vi kom på den roligaste idéen
  • Vi gick in på indiska, letade fram de fulaste kläderna vi kunde hitta och klädde ut oss till bohemiska konstnärer
  • Vi gick vidare och tog sikte på HM
  • nedreplan: emo, rysk lyskdam, oskyldig prästflicka & were siiiinging in the rääääjn, weeeeee.....
  • övreplan: lysk lysk lysk lysk
  • Efteråt blev vi trötta och hungriga och bestämde oss för att åka hem
  • Vi fick vänta 25min på bussen eftersom att en elak busschaffis lurade oss att det inte gick ngn buss hem (mitt i allt när vi satt och tjurade så kör våran buss förbi oss).
  • Skit-Jårkå-Jarmå gick förbi och ryggade tillbaka och sa åt Fiso (som var väldigt snygg idag)
    - Åhh herregud vad mycket spakel, jag visste inte att det fanns sånna här idag
  • Vi gav han onda ögat (!)
  • Ställde oss vid vår busskur och gömde oss bakom metrolådan eftersom alla alkisar fullkomligt svärmade
  • MEN sen kom Alkis-Lenny som var polare med nightwish och sa att Fiso var snygg, flera gånger
    Alkis-Lenny var söt och helt klart ta-hem-och-rengöra-vänlig. 
  • Idag har vi skrattat åt vår misär och den tragiska stämningen som omgav oss.

Här nedan ser ni exklusiva bilder från vår fabulosa dag!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag måste säga det till dig också.... NI ÄR JÄTTESNYGGA!! Hoppas ni får provision för jag tänker köpa den röda regnjackan och prästdotter skjortan!! Och om ni var gatuflickor skulle jag köpa er på en gång... de kan ni säga till Jormkåtalappen att ni är redan köpta och betalda om han häver ur sig något mer!!! Så det så!

2008-02-16 @ 13:52:01
Postat av: Jonna

hahaha, ja ni är jäkligt snygga. och lite sjuka.
;)

2008-02-17 @ 21:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0