:D





Fy vilken kul kväll jag hade igår! :D
Deppade hela dagen eftersom att jag var tvungen att sitta inne och plugga och tvätta (steg upp 0800) trots det fina vädret. Jag tyckte iallafall att jag förtjänade lite vila emellan plugget och tvättstugan, så jag slog på dagboken (min och emmsis film) käkade lite frukost och fortsatte sedan pluggandets. MEN kvällens bravader vägde upp det hela! Det började med att Fiso och Helena kom hit och vi svammlade och fixade oss. SEN tog vi bussen till ålidhem och halkade runt på vägen i våra höga klackar.. Väl på Geografigränd 14 så entrade vi festen och möttes av en super skylt "what happens in pimp inn.. stays in pimp inn.." det säger väl det mesta om kvällen antar jag ;) hahaa. Det dracks Jellyshoots, bål, passoa, jäger, champagne, cider, vin och röktes vattenpipa i ett väldigt skrattigt och glatt sällskap ;D Ida och hennes söta roomies hade en väldigt väldigt väldigt lyckad inflyttningsfest!

Helt seriöst så vet jag inte hur länge sedan det är jag har haft så kul som jag hade igår, jag och Fiso kände att vi levde igen, vi var som unga på nytt, som förut när vi gjorde precis vad vi ville och var fertila! :D

Nåväl, vi gjorde entré på Corona just innan 0100, vägen dit kantades av kisspauser i skog och cyckelskjul! Helena raggade friskt efter allt som rörde sig med repliken; -Har du en tia? :) Vi roade oss med att kasta mynt omkring oss (eftersom att vi är så jäkla rika), som Helena sedan sprang och plockade upp (hon var inte lika rik).
Väl inne på corona så dansades det hela natten, förutom när jag fick kramas med underbara Kajsa, som helt klart är snyggast anställda på hela stället! :)

När vi äntligen hade kommit ut så började jag pinna hemmåt, men Fiso och Helena skulle åka buss, el. taxi och jag var inte sugen på att gå hem aldelens ensam i mina höga klackar. Så jag snålåkte taxi hem :)
Väl hemma så gjorde jag mig två rostisar, drack två glas vatten och somnade direkt när huvudet nuddade kudden. Eller nu ljög jag, jag skickade faktiskt ett väldigt romantiskt fyllekomponerat sms till Petter. Ord som korv och pus gick att hitta när jag funderade imorse över vad jag skrivit egentligen.

Jag hade även ett fyllesms i inkorgen imorse av Emmsi Pemmsi, i love u! ♥
Det gjorde min dag så bra, har varit så glad efter att jag läst det där och efter att jag pratat med Kajsa och bokat in date.

Dock så har jag sovit alldelens för länge (1300) och nu fyra timmar senare har jag fortfarande inte fått gjort ngt av det jag hade tänkt! Så nu är det kanske dax för att städa undan lite här innan Petter och Aston kommer hem, duscha och ta på sig kläder och sedan fortsätta med pluggandet. SÅ att när Petter och Aston kommer hem så är jag free för uteblivet mys och kärlek.

Ciao.
Kommentarer
Postat av: Elin

ja visst.. sedan ger han liksom hopp för andra människor som antas vara "små". Jag känner liksom.. "Tji fick ni era djävlar han kan!! HAN KAN!!!"

2008-02-26 @ 16:11:36
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

och ginsten doftar så gott i hela lägenheten :)

2008-02-27 @ 17:02:02
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

Är det inte märkligt hur långa vita rosor upplevs så mycket finare... undra varför.. det blir ståtligare på något sett..

2008-02-27 @ 17:02:51
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

ja precis... :)

2008-02-27 @ 17:45:22
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

men du nu ska jag passa på att fråga.. min favorit är ju callan.. men det finns ALDRIG i utbudet...? Jag vet att den är en säsongsblomma.. men jag ser den ju ALDRIG under året.. nu idag är första gången på säkert över ett år som jag ser en livs levade calla? WHY? Är det för dyrt och olönsamt att ta in dom eller står dom dåligt?

2008-02-27 @ 17:47:07
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0