alla hjärtans dag 2008

image330

Min dag har börjat bra, nästan lika bra som igår då jag och Fiso startade morgonen med lite träning på iksu.
Eller vem försöker jag lura, min morgon har till och med varit bättre, med en massa mys ;)
Dock så har Petter och Aston rymt till fjällen över helgen, så nu är jag utan mina pälsklingar i några dar.
Under alla våra år tillsammans så har vi bara lyckats "fira" alla hjärtans dag en enda gång, och jag antar att idag får räknas som en halv gång ;) Blev så himla chockad idag när Petter kom hem från skolan, med sig hade han en jätte fin tulpanbukett (mina favoritblommor) ♥ Hur som helst det var verkligen super gulligt och jag känner mig såå glad idag fast jag är lämnad åt mitt öde (näringsbrist). Men helt ensammen har jag inte varit idag, har hunnit kramas med Jojjo och fått mysa med min älsko Kajso hela kvällen :D

Kisses ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0