varför?

... i hela fridens namn klippte jag av mig håret???



Jag har ångest, riktig ångest.. mitt hår har slutat växa.
Helt seriöst, det växer inte nå mer...
Utväxt i hårbotten kommer titt som tätt, men inte blir det längre ska ni tro för det.
Jag tror jag vet vem som är boven, han kallas mister platttång!!
Förr när jag inte använde platttång så växte det inte fort, men det växte iallafall.
Nu när jag nästan dagligen använder den så växer det inte alls, det bara går av i topparna.
Näää... jag ska försöka sluta använda platttången, låta håret vila lite. Vi får väl se hur det kommer gå?
Ikväll har jag haft en inpackning i håret i säkert över en timma, jag hoppas att mitt hår har växt flera centimeter tills imorgon nu eftersom jag gett det så mkt näring.. nåja, drömma kan man juh alltid.
Kommentarer
Postat av: Theresan

ett tips :) aloe vera dryck sätter fart på hårväxten plus att naglarna blir starka och växer snabbare :)

2008-12-14 @ 16:08:15
URL: http://theresan.blogg.se/
Postat av: Mormor

Käraste Evve du har världens underbaraste hår helt naturligt. Sluta plåga det!

Kramar

2008-12-15 @ 00:16:05
Postat av: Theresan

Ida köper ju sånt, så då du kommer till byn kan du ju prata med henne om det :) trots att det är lite hokus pokus ;) men är ju helt naturligt så är ju inget farligt heller.

Åh så skönt det ska bli o få hem dig, skulle behöva prata med dig NU helt ärligt. har så mkt som snurrar som jag måste få prata med dig om..

2008-12-15 @ 21:55:44
URL: http://theresan.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

GOd Jul Och Gott Nytt År önskar vi dig

2008-12-17 @ 16:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0