:)

Så var sista tentan för den här terminen bortgjord!! SKÖNT!
Helena ringde mig som avtalat 0530 imorse och jag klev upp som en liten mört och begav mig till carlshem.
0559 plingade jag på, ingen öppnade, ringde Jonna som svarade; är du verkligen häär? trött och söt :)
Sen har vi ätit frukost, lussebullar och pluggat fram tills tentan, som gick bättre än jag trodde.
Eller jaa det återstår juh att se hur bra den gick.
Det är så konstigt, när man vet att man ska upp tidigt och att man har ngt som man inte får missa så sover man jäkla dåligt. Vaknade ex. efter 0400 ngn gång i ett ryck och var helt bombsäker på att jag försovit mig och missat tentan.
Nåja, nuu här jag JULLOV!!! :D wiihoo*

Nu ska jag och Petter städa lite här hemma och packa in alla saker i bilen.
Sen ska vi plocka upp älskade Kajsa och börja bege oss mot Kalix :)
btw. jag är jeffligt glad idag! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0