.......................



Igår gjorde jag min för sommaren sista preavisering, YEAH!!
DVS. Jag har nu officiellt sommarlov!

Efter joPPet for jag föbi Emmsi och hämtade henne, sedan firade jag mitt nyfunna sommarlov med att sprätta pengar på lite av varje. I min vagn hade jag bla. en Emmsi sittandes på en MYSINGE som ett ljushuvud under en ÅRSTID :) Eftersom att hon var LACK på huliganerna som sprungit på hennes bil som en JORUN SLINGA, därför fick hon VILA åkandes i vagnen med en HANNA RAND.




Efter våran spännande dag på IKEA, så åt vi en romantisk middag på frasses bestående av köttbullar åt mig och chikensticks åt emmsi. Vi raggade med hopp-smaragden, lekte detektiver, började se film, kände julstämmningen och längtade efter snön. Jag fick bra ha choklad av Emma, som kan vara bra att ha när det kniper. Jag fick en kram av Lena och en massa hejdån, snart ska jag skriva på ett nytt kontrakt som fungerar ungefär som den där bra ha chokladen.
Idag har jag inga planer alls för min dag, det regnar och känns mysigt.. Imorse vaknade jag kring 0830 och nu timmar efter det ligger jag fortfarande kvar i sängen och bara gör ingenting :) Kanske borde man slänga sig i duschen, äta lite frukost och kanske fara och hälsa på ngn söt och alldelens underbar Therese?? ;)

Tjing.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0