....




Jag tänkte att jag skulle börja skriva 3 saker som jag är stolt över att jag har gjort, det ska tydligen vara bra för en ;)
Sååå vi börjar med sakerna jag var stolt för igår!

1. Jag hade packat bilen helt själv dagen innan och allt fick plats, till och med Kajsas matta.
2. Jag körde hela vägen ner till umeå, lugnt och försiktigt.
3. Jag dödade inte Kajsa ;)

(4. Jag är en förbannat bra vän)
(5. Jag hade planerat bra, tagit med extra vatten och glykol ifall att. OCH mkt riktigt, efter skeå stannade vi vid en P-plats och fyllde på kylarvätska. Jag ÄR en mekaniker ;) ).

Min gårdag var faktiskt riktigt bra, hade en jätte trevlig hemresa med Kajsa, senare på kvällen åt jag, Kajsa och Neam ute och sedan gick vi och såg Mamma Mia :) Nu ska jag göra mig klar för att fara ner på stan, shoppa och äta lite lunch :)

Ciao.
Kommentarer
Postat av: Mormor

Duktigt! Jag är stolt över dig!

Kram hjärtat.

2008-08-29 @ 10:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0