Update

image450

Insåg att jag inte har skrivit något om min underbara helg ännu :)
I torsdags längtade jag efter Emmsi som en tok, och hade planerat att spendera min kväll med Kajsa :)
Emmsi ringde mig oavbrutet flera gånger, men jag tänkte inte mer på det, hon saknade väl mig antagligen!
När klockan började närma sig 20.00 stod jag och packade ner grejer för att göra våfflor hos Kajsa, då ringer Emmsi igen och säger: - Evvsi, Jag kan inte hålla mig längre, jag måste säga en sak.. Jag är i ume nu :)
Fattar ni hur helt underbar min torsdag blev?! :) Gick ner på vår parkering och där kom hon :D
Vi for och hämtade mat åt Emmsi, och sen förbi till Kajsa och mös alldelens förlänge än vad vi hade tänkt :)

På fredagen hade vi seminarium till 12.00. Sen hem och hämta Emmsi, käka lunch och sedan tillbaka till skolan igen och fota i fotostudion :) Efter vi var klara där så for vi och handlade mat, och så köpte jag blommor till balkongen på plantagen :) Efter det så bytte vi bara om och for ut på restaurang och firade Neams födelsedag :D Vilket var jätte trevligt och super kul + att maten var god :) Sen titta vi lite film och sussade.

Lördag var det upp och hoppa för att gå en shopping runda på stan :) Det shoppades skor, tunikor, klänningar, linnen osv. osv. Mkt bra och nödvändiga saker, inte en enda onödig grej, vilket kändes otroligt bra att kunna säga :)
Sen for vi hem och började laga middag, eller Petter började laga middag :) Jag städade lite medans, eftersom att kl1900 började det anlända folk till mig på lite förfest :) Och som alltid så är jag värdelös på att ta kort, glömmer alltid bort att knäppa :/ Vilket verkligen är super trist.. Nåväl, det var jätte trevligt är hemma och väl ute på corona var det alldelens för mkt folk..

På söndagen ville jag dö och låg halva dagen i soffan m. Emmsi och såg film..
Andra halvan av dagen handlade vi mat, gjore söndagsmiddag och såg film..

Och i måndags så åkte Emmsi hem igen :(

image449


Igår for Petter och Aston till fjällen :/ så jag blev lämnad ensam och övergiven..
Som tur var så bjöd Fiso och Herman mig på middag så jag slapp laga ngt :)
Och på kvällen så blev jag underhållen av Jonna och Helena :D
Tack kära vänner!



Idag kommer JOJJO ♥
Och det ska bli så himla kul, dessutom ska hon få laga middag åt mig ;)




Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0