sommar sommar såååååmmmaaaar!

image507+image508+image509+image510

Åhh vilka härliga dagar det har varit här i ume på sistone :)
Förra veckan satt vi två dagar och hade grupparbete på Fisos balkong, fikade och mös i solen.
Fiso hade även med sig en filt till skolan, så efter fredagens seminarium passade vi på att sitta på gräset vid dammen, sola och käka sommarens första glass (för mig iallafall).
Vi har grillat gott ute på balkongen (dock invigde vi den för längesen).
Vi har vikt upp jeansen och tagit fram ballerinorna (LYCKA) och så har jag även varit händig och målat mina balkongmöbler som ev. ska dekormålas, har ej bestämt mig än.



OCH PÅ FREDAG KOMMER EMMSI ;D
Har suttit hela dagen och tänkt på hur mkt jag saknar henne!
Ska bli så sjukt kul att få ha henne här i helgen, så kul så att hon aldrig får åka tillbaka.
För Emmsi, du vet väl att du skasi bosi hos evvsi ;)
Vi kommer iallafall ha ett fullspäckat schema från fredag-måndag :)

image512
Kommentarer
Postat av: Elin

ja då bör man bara varaa bra :) man går inte särskillt mycket efter vad man läst, man går ftere kontakter och arbetsprover. Men ett plus är ju illustration, web och foto/fotoredigering....

:)

Hoppas du får det bra på fredag :) åå ja jag är så glad över att min gumma e hemma :)

2008-04-21 @ 16:54:37
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

haha.. frågar man inget får man inget veta ;)

har du ingen grafiskrom-del? Läser du i luleå?

2008-04-21 @ 17:34:55
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag har sökt civilekonomi med inriktning handel och logistik och bara civilekonom. Men det lär ju bli svårare att komma in i år eftersom att det bara är 1 av 6 högskolor som har civilekonomexamen, men man kan ju hoppas :) Jo vi står i kö sen ganska länge tillbaka, typ furuhedstiden :) vars ska man kolla efter lägenheter som är nära skolan? Och vad ska du hitta på till hösten?

2008-04-21 @ 18:01:16
Postat av: Elin

aah oki, men det kan nog vara smart

2008-04-21 @ 18:59:19
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Theresan

jag vet, men har verkligen en kämpig period just nu. måste bara bita mig i tungan lite :p i värsta fall får jag väl ha sommarskola ;) vet du hur fuskigt du har de, typ sommar hos er. jag gör lite voodoo i hemlighet ;)

2008-04-21 @ 22:15:20
URL: http://theresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0