dagens i-landsproblem

ÅÅÅÅÅHHH!!
Jag vill ha långt hår igen!! Och helst i någon roligare färg än svart.
Jag funderar helt seriöst på att köpa avfärgning för mina sista pengar och se ut som en morot tills det går att färga i någon brunton utan att det ser ut som diarre.
varför varför varför var jag tvungen att klippa av mig håret den där hösten 2004???
varför varför varför har jag färgat mitt hår svart i 100år?
OCH VARFÖR växer mitt hår så JÄÄÄKLA sakta?!?!

Jag är i stort behov av en fadder som kan ge mig pengar till hårförlängning alternativt ett super medel som gör att håret växer över en natt + pengar att gå till frissan och färga allt. PLZ, pretty plz.
Detta mina damer och herrar är dagens i-land problem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt söt du är!

2008-04-07 @ 20:11:32
URL: http://theresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0