...

image500

Åhh vad jag känner mig på bra humör idag! :D
Har haft en jätte lång dag på skolan idag, låg sömnlös inatt för att jag hade ångest över vad jag skulle söka in på och därför så blev det inte bara en lång dag på skolan, utan även en väldigt trött dag oxå.
Men nu idag är jag betydligt klarare i huvudet och så fort studera.nu börjar funka igen så ska jag skicka in min anmälan :)

I helgen var Jojjo här :) vilket var väldigt kul. Vi var ut på Origo på fredagen m. Harald, Sirf, Knutte mfl.
På lördagen klev vi upp kl0800 eftersom att Jojjo skulle vara kontrollant på backhäfvet, gjorde cesarsallad till lunch m. scrambeld eggs på toast till förrätt och mös en massa. På kvällen bar det av mot backhäfvet igen och sedan vidare till Harald. Men väl framme hos Harald blev jag trött och gick hem innan klockan ens var 2300.
La mig i sängen och såg film och vaknade inte förrän Petter och Jojjo klev in genom dörren.
På söndagen låg jag och Jojjo och såg film hela dagen fram tills dess att hon for på eftermiddagen, och sen var jag och Petter på kalas hos Mattias (Petters kompis) som äger en franskbulldogg som är världens sötaste :)
Efter att vi fikat och Aija och Aston busat klart så for vi hem, såg film och sedan var det dax att sova igen.

Igår gjorde jag absolut inget vettigt alls, hade en lång lista på saker som jag egentligen borde ha gjort men inte gjorde. Hann umgås med Fiso på dagen, vi tröst shoppade m. våra sista pengar på Rusta och på kvällen kom Neam förbi och såg tv och bara chillade. Så nu har jag min att-göra-lista hängandes över huvudet och kan helt enkelt inte göra något kul alls helgen som kommer. Vilket ändå kanske är ganska bra eftersom att jag inte har några pengar att göra ngt för heller. Jag behöver ett pengaträd eller iallfall någonting serverat på ett silverfat :/
Nåväl, sånt är livet! Jag har iallafall en guldcykel :)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hurrö vet du, jag har sökt skola i umeå, så kanske kanske blir jag umeå-bo till hösten ;)

2008-04-16 @ 15:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0