Min älsko emmsi

image23

Längtar efter min Emmsi :) längtar super mkt.
Finns nämligen ingen som min Emmsi, ingen i hela världen.
Okej, ibland kan jag irritera ihjäl mig när du nyper mig i sängen då vi ska sova, eller tjatar om att tvn och alla lampor ska vara på trotts att du somnar så fort huvudet nuddar kudden,
eller då du blir så där tjurig som bara du kan bli. Men jag älskar dig iallafall :)
Vissa saker har man lärt sig, tex. att vi aldrig ska färga håret efter 12 på natten
och absolut inte om vi har en viss % halt i kroppen ;)
Men det är sånna dära dagar som vi kan skämta om sen, och som sagt ta lärdom av :)
Vi kanske har kännt varandra i lite mer än 4 år? är inte riktigt säker, men det känns som om jag har kännt dig hela mitt liv. Du håller mig aldrig tillbaka utan låter mig vara mig själv hela tiden och det känns verkligen som att du känner mig ut och in, vet mina brister och svaga punkter och älskar mig ändå.
Vi är så lika på så många sätt och kanske olika på lika många .) Men det finns ett speciellt band mellan oss, som kan vara svårt att se. Men det finns där och håller oss ihop oavsett vad som händer.
Du är så många bra saker samtidigt, inte bara min bästa vän, utan jag ser oxå upp till dig så himla mycket.
Du är så stark, drivkraftig och har mål i livet. Du är min alldelens egna kock, städerska u name it.
Nu kanske det här verkar skumt, jag ser upp till dig för dina matlagnings- och städkunskaper.
Men du har alltid tusen järn i elden, som nu tex. jobbar 8 dar i sträck, ledig en. + att du samtidigt har börjat plugga på komvux. Och ändå så är den (nästan) alltid så fint och välkomnande hemma hos dig..
Jag ser upp till dig för att du faktiskt förstår att utbildning behövs och att det inte är ngn idé att ligga hemma och vilja göra så lite som möjligt. Du tar tillfället i akt och kommer få ut så mycket mer av ditt liv än många andra.
Dessutom är du smart också, endel kanske tycker att det kan disskuteras. MEN jag vet hur det ligger till..
Du kan så himla mycket, men du säger det inte alltid för att du är rädd att det ska vara fel.
Och självklart kan du prata engelska, ditt fel är att du inte tror på dig själv.
SO WHAT om du inte vet vad gardinstångsskena heter på engelska, det går att söka upp eller så hittar du på en förklaring tex. curtain-stick-horse gone wild ;) Saken är den att du kan allt du vill!
För mig så är du alltid en förebild, för allt du tar dig för och för allting du klarar av.
Det finns så många stunder då jag känner hur mkt jag älskar dig, som när vi ligger i sängen och bara skrattar, eller som sist när jag var hem då möttes utanför din port och bara kramades och grät.. Eller bara dom gånger som vi pratar bara så där som du och jag gör.. Jag älskar dig för att du alltid finns där för mig, om jag så behöver tröst eller en spark i baken.

http://www.youtube.com/watch?v=ktUSIJEiOug

Jag saknar dig så fruktansvärt mkt, och längtar så mkt efter att få se dig på torsdag :)
Känns så tung ibland när inte du är här :(
me love u emmsi ♥
Kommentarer
Postat av: Emma

tårar rinner... LOVE U

2007-10-24 @ 23:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0