dag drömmer..






Jag har verkligen fastnat för det här med hjortar, inte nog med att jag har ett "gök ur" i köket från lagerhouse med en hjort på, utan iprincip alla hjort saker jag ser dras jag fullkomligt till. Jag önskar att jag hade ett stort hus.
Älskar kvinnorna i betong och ljusen med bilder på, tror att det blir sånna ljus som kommer pryda mitt bord i jul.
Sen så om någon känner att ni skulle vilja köpa en klunga med tallkotte ljuslycktor så kan ni få min adress :)

allt detta hittar ni på cosas.se
och så glömde jag att skriva att smyckena hittar ni på miaji.se



Kommentarer
Postat av: Missankre

hjortar är fina :)
ha en bra dag

2007-10-21 @ 10:54:27
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0