sweet.

image173

Petter är så himla söt ex. igår när vi alla tre låg i soffan och såg på tv, så åt Petter och Aston mandariner.
Då frågade jag om jag kunde få en klyfta (självklart kunde jag det) Men innan han gav den till mig så sa han vänta, jag ska bara ta ut kärnan! :D tänk att en sån där liten sak kan vara så himla gullig :)

Och imorse (lunch tid)  så ringde holmsunds blommor och erbjöd mig jobb, bara sådär?
Undra om dom har pratat med buketten då dom var redo att anställa mig här och nu?
Men jag tackade nej, och nu känner jag mig dum för att tanten var så gullig.
Fast egentligen så borde jag inte känna mig dum, det är långt till holmsund, flera mil..
Fast det var juh otroligt kul att dom ringde och frågade mig bara sådär iallfall :)

Puss&Godnatt
Kommentarer
Postat av: Margareta

Hej Evelina
Den gulliga tanten har börjat blogga och därför så hittade jag din härliga kommentar till jobberbjudandet. Kram

2008-03-15 @ 09:27:42
URL: http://www.holmsundsblommor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0