OMG.

Jag ville sjunka genom jorden för några minuter sedan.
Det ringde i min mobil nyss, ett nummer som inte var inlagt, men efter några sekunders tänkande så kom jag fram till att det måste vara Thereses hemnummer (fast än jag trodde att jag hade lagt in det i min mobil).
Så självklart svarade jag med den mest tillgjorda "sexiga" rösten jag kunde få fram!
MEN var det kanske Therese som ville mig ngt? NEJ!
Självklart så var det Håkan som ringde! Ni som gått estetiska i Kalix fattar vilken Håkan jag menar!
FYYY FAAAAN VAD PINSAMT! usch. Nu i efterhand så fattar jag inte varför jag inte förklarade varför jag svarade så pinsamt konstigt.
Kommentarer
Postat av: Emma

haha :) fy fan så klockrent :)

2007-11-14 @ 00:26:37
URL: http://emmarydberg1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0