MYSING

Har nyss kommit hem från en date mad Kajsa :) Blev en promenad ner till stan för att sedan snabb gå på två affärer (full påklädd = VARMT) för att sedan sätta oss ner på mysiga mekka. Morotskaka, juice, tända ljus, lite klyfta och en massa Kajsa, kan det bli bättre? :) Efter det så blev vi hämtade av mina två pälsklingar och har hunnt vara och handla lite. Är super trött och skulle kunna gå och sova nu om det vore lagligt :) Aston är i ngn sorts trottsålder just nu och har hållt mig och Petter vakna till ca 0300-0400 inatt, det var inte kul vill jag lova. Dessutom så hade jag en jätte dålig dag igår, trött och allmänt deppig. Men som tur är så har jag världens bästa pojkvän som har pussat och kramats med mig hela natten, kan nog aldrig beskriva hur mkt Petter betyder för mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0