:)

Snart bär det av mot nordligare hemtrakter aka. det riktiga Norrland !
Petter städar i köket just nu och jag sitter här och funderar på vad jag har glömt att packa ner ?
- Juvelerna CHECK
- Platttången CHECK
- Pumpsen CHECK
- Shortsen CHECK
- Badtofflorna CHECK

Skämt å sido. Skulle jag nu mot all förmodan dö på vägen så lämnar jag mina kläder & juveler + det hemliga receptet på saffranskaka till Fiso. Hon får även ta hand om städningen av min lägenhet och får full tillåtelse att ta hem allt kött vi har i frysen. Dessutom så litar jag på er gällande min begravning, ingen furu el. björkista! Och absolut inga rödarosor + vita nejlikor el. vitalijor i kombination ! inte heller några höstfärger !
Jag kan däremot tänka mig svartkista, vita & gula blommor eventuellt, och så får Neam (som mystiskt har klarat sig) knyta ett snöre runt fingret på mig ifall det skulle ha blivit ett missförstånd ;)

Näe, nu är det slut svamlat! ska packa klart nu så jag får komma hem till min Emmsi ngn gång ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0