hemvändarkväll

Dagens låt: Hallelujah m. Kurt ;)
Dagens klädsel: svarta nike byxor, marinblått linne och grå tröja
Dagens frisyr: den jag hade igår
Dagens smink: gårdagens
Dagens planer: Fara till Emmsi och slå in julklappar, hämta mina saker och lämna julgruppen jag gjorde idag
Dagens vill ha: middag
Dagens tråkigaste: skulle behöva färga håret, men jag tvivlar på min ork
Dagens måste: ta mig upp i tid till jobbet och nu absolut ingenting utöver julklapps inslagningen
Dagens köp: julklappar från buketten
Dagens dricka: vatten
Dagens roligaste: minnena från gårdagen/kvällen/natten
Dagens kärlek: Petter och Aston ♥
Dagens mående: trött
Dagens rätt: lamfilé m. rotsaks och getost gratäng (middag)


Gud vilken super trevlig gårdag/kväll/natt jag hade :)
Tillbringade förmiddagen i lule med emmsi, ida, stina, kajsa och elin. Alla människor i hela världen var där, trängseln var stor och alla var lånsamma (förutom jag då). Men jag fick handlat det jag tänkte och hann på systemet innan det var dax för hemfärd. Väl hemma i kalix bar det snabbt av hem till Petter, hämta saker och sedan kom emma och hämtade mig för vidare äventyr ;) först till nyborg och sen till happis för att hämta Danne och Krillo :) sen blev det återigen china mat till middag och efter det fixing inför kvällen och förfest hos Emmsi :)
Johan (vän från ume) gjorde entre hos emmsi och så även Kajsa :) innan utgång så kom även ida, stina, bella och co/. förbi :) sen så var det en lång väntan i kön, åtminstone för mig ;) på hotto var det trångt och varmt, men jätte kul att träffa så många vänner och få dansa lite :) innan 3 ngn gång så ringde jag Petter och han kom och hämtade mig och Johan, sen drog vi hem och idag har jag jobbat hela dagen lång :) fick ett besök av Johan mitt i ruschen och har fått julklapp av Christer och Paul :) imorgon är det äntligen julafton och nu är jag hungrig.

adjö.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0