........

Dagen igår började bra, sa hejdå åt Petter och Aston innan jag for till jobbet, jobbade, åt lyxmat när jag kom hem och for sedan och mös med Therese, Jimpan och Saga. Tyvär så slutade kvällen inte alls lika bra som min dag hade börjat :/ Jag och Therese stod ute och tog en kvällscigg tillsammans då Jimmy skulle ta in hundarna, då såg vi genast att ngt var fel, hon gick så himla konstigt, och när hon kom ut i ljuset så blev vi totalt chockade hela bunten. Kitty var blodig på tassarna och svansen och halsen hade svulnat upp + att det bara rann blod från henne. Jimmy gick och ringde veterinären och jag skyndade mig att lägga ut en filt och lyfta in henne i bilen, och sen for vi snabbt som tusan till veterinärstation. Minuterna vi fick vänta innan jourveterinären kom dig kändes oändligt långa, men till slut så kom hon och väl inne så fanns det inget annat att göra än att låta henne somna in ;( Och även fast Kitty inte var min så grät jag floder, kramade Jimmy och grät ytterligare floder.. Och när vi kom hem till Näsbyn igen så grät jag och Therese ytterligare floder. Vaktade så att inte Saga skulle vakna medans Therese gick och pratade med Jimmy, och då ringde Petter.. Så fort jag hade svarat och han frågade vad jag gjorde så brast jag ut i gråt igen och fick inte fram ett ord till en början.. När jag var liten så hade Pappa kennel och då hände det ibland att nån av valparna var så svaga att man var rvungen att låta dom somna in, så jag har varit med förut, men när man har haft sin hund i nästan hundra år så blir det en helt annan sak, dom är inte bara en gullig hund, utan en familje medlem. Fick panik när jag började tänka på den dagen Aston inte finns mer, kan inte föreställa mig mitt liv utan honom, min bejbis. Som tur är så mår iallafall han bra, vet inte vad jag skulle ta mig till om ngt hände honom. Ungefär som i somras, när han blev stucken av jordgetingar och bara kved och skakade. Bara en sån jämfört med det här lite grej fick mig att blir så himla rädd och gråta floder. Har inte kunnat tänka på ngt annat under hela dagen, vill bara att dom ska komma hem och mysa med mig nu. Men igår när jag var sådär lessen så var mina älsklingar iallafall jätte gulliga och skickade en massa gulliga mms, foton på när dom låg och mös och söta textrader där dom skrev hur mkt Aston och Petter saknade och älskade sin matte ♥ love u.

image202image201image141image122image121image118

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0