Dag 4 – Det här åt jag idag.

Jag började dagen med frukost/lunch på stranden :) inte illa kan jag säga.
Blev toast med äggröra, grönsaker och frukt + vatten. Sen delade jag Gustav och Håkan på lite blåbärspannkakor och frukt till det med :) MUMS som Maria Montazami skulle ha sagt ;)
Efter stranden och innan skolan började klockan 1800 så åt jag en skål med hallon och proviva youghurt och nu ska Ellen och Jenny tillaga lite mat till oss, pasta alfredo :) Och mer mat än så lär det inte bli idag.
Detat blev tydligen en bra dag att prata om vad jag har ätit, har inte ätit så mkt eller så bra som idag sen jag kom till Santa Barbara, så nu blir mormor och morfar nöjda ;)
Kommentarer
Postat av: Mormro

Mmmmm mycket nöjd med din mathållning!

2011-01-25 @ 17:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0