en liten liten update :)

Lite bilder från påsken :)
Har juh knappt skrivit ngt alls på evigheter och allra minst lagt upp några bilder.
Jag har juh ex. inte skrivit om finaste Noah som jag hann mysa med innan jag åkte hem :)
Längtar till sommaren så jäkla mycket! för då ska vi mysa var eviga dag tills dess att jag åker till Jordanien :)






Lite bilder från Valborgs :)

Käraste siss har juh varit här i flera dagar, så på valborgs åt vi gott iförda underkläderna och lyssnade på Thorleifs ;)
Sen begav vi oss till ålidhood för lite sol och fest, kvällen slutade sen med utgång och hemgång :)



Lite bilder från veckan och helgen :)
Har varit ett sånt otroligt väder här i ume! Supervarmt och lä har varit kodorden för min balkong.
Tidigare i veckan fick man ha lite kläder på sig, men i helgen så låg vi alla 3 (jag, jojjo och nea) ute på balkongen i trollor och bh och stekte :) (tur att jag inte har ngn insyn) ;)
Nea som även hon varit inneboende och skedat, gäspar som en sköldpadda ;)
Jag har även varit huslig och storstädat, lagar mat och planterat uteblommor på balkongen :)



Lite gamla bilder på gossigaste Paston ♥
Finaste Paston som snart åker hem med husse till Kalix för sommaren.
Kommer bli så tyst och tomt utan dom två här :( nåväl, inte mkt kvar nu av skolan tills jag oxå får åka "hem" :D







Ska ta och uppdatera er lite mer om vad som händer en annan dag, har hunnit hända massor känns det som sen jag kom hem efter påsk :) Men nu ska jag gå och mysa med mina finaste grabbar ♥
puss&kram
Kommentarer
Postat av: Theresan

vad ni är fina <3

2009-05-06 @ 23:08:33
URL: http://theresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0