uppdate

Tänkte uppdatera bloggen med lite bilder :)
om ni vill se flera så kan ni gå in på min pixbox ist.

Midsommar spenderades i Umeå ute i Sävar hos Erika, vi lagade god mat, spelade kubb och drack vin :D
Under denna underbara helg hann jag även träffa finaste Spiiken och läsa ut 2 helt fantastiska böcker ( om jag kunde drömma och när jag hör din röst ). Är helt såld på twilight filmen och böckerna, ska försöka hålla mig från att läsa ut dom två andra och spara dom tills jag åker till Jordanien :) Jag uppskattar att jag har sett filmen 8ggr hitils och 2:a boken blev jag tvungen att läsa om ;) det är inte lätt när man vill bli biten. Edward är helt klart mitt frikort ;) hahaa.




Leoslekland har jag oxå hunnit besöka ;)
roligt som tusan, men nog fick man träning alltid (!) var helt slut efter lekstunden m. Saga där hela eftermiddagen :)





Har varit hos mamma en hel del :) sytt och lekt med syrrorna.
Ena resultatet av syjuntan kan ni se bild på under kalixdagen :)




I Lördags(Kalixdagen/dagarna) var vi ett gäng hos finaste Helena och Anton :)
Dom bjöds både på grillat ute i solskenet och en massa % och skratt :D




( jag snodde några bilder av dig Helena )



Har myst m. Petter och Paston :) varit och badat en hel del i det fina vädret :)





Eftersom att jag har återfunnit mina bekväma nike skor så ska jag bosätta mig på gymmet och runt skogsvägarna med Therese igen :) önskar jag kunde skylla på att ngn gömt dom, är hårt att erkänna att det var jag själv som förlagt dom. suck. Men nu är det nya tag och imorgon blir det gym med Therese, och på torsdag blir det tennis med Helena :)

I veckan ska jag även tjäna pengar på mitt yttre (snyggheten alltså, inte bilringarna ;) )
Livet är inte lätt när man är ledig ;) om ca 1min är det exakt 17 dagar kvar tills jag åker till Jordanien, wiie*

Innan dess skulle jag vilja:
- mysa m. Therese och co/.
- mysa m. Helena och co/.
- mysa m. Emmsi
- mysa m. mommi
- sola och bada
- dricka lite vin (eller vatten) en kväll i solen och bara surra, om nån är på?
- äta chinamat några gånger till så jag kommer ihåg hur det smakar ;)


Hör av er om ni nappar? :)






Kommentarer
Postat av: Néa

Jag saknar dig min bootyful Eléna <3

2009-07-01 @ 00:31:06
URL: http://neasundstedt.blogspot.com
Postat av: Emma

2009-07-01 @ 23:52:38
Postat av: oj

det var jag, emmsi, och jag är gärna på med mys. samt vin och surr i solen! :)

2009-07-01 @ 23:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0