wimbeldon nästa -->







Har avverkat mina 2 första modevisningar ;) two to go.
Har inga bilder än från någon av dom, så ni får hålla ut med en fejk :)
Fullt så glamoröst som på bilden var det inte, utan i onsdags visade jag och några till bikinis + vanliga kläder ute i frevis för Berlins. Idag visade jag bara vanliga kläder i gallerian och nu dom två kommande onsdagarna så ska jag visa bikinis, vanliga kläder + underkläder ute i frevis igen. Har inte varit in på Berlins så ofta förr och tänkt att där har dom bara "tant kläder" MEN dom har juh hur mkt fint som helst! :) Tror jag ska investera mina modellpengar i lite kläder osv. därifrån. Helena var och kollade idag och köpte ett jättefint halsband, är lite sugen på det jag med, så gulligt med fjärilar.

Måste säga att jag är stolt över mig själv :) även om det nu inte har varit super mkt folk som kollat så tycker jag ändå att jag har varit modig. Och det har faktiskt gett en liten kick till självförtroendet då folk har kommit fram och sagt att jag var jätte fin + så har jag själv tyckt att det har varit riktigt kul :D Har bestämt mig för att jag ska börja våga saker.







Och mitt i all denna glamor ;) så lyckades min fina vovve snitta upp trampdynan, så till veterinären har man oxå hunit.
Dom sövde honom innan dom skulle sy, så då låg han i min famn på golvet och somnade in, sen när han fick "vakna upp sprutan" så vaknade han inte, utan fortsatte bara med att snarka ännu högre :) Och varje gång jag sa; älskling eller Aston så viftade han på svansen, men fortfarande med slutna ögon. Så det hela resulterade i att jag fick bära ut min 22kg klump aka. döda sill till bilen. Mötte folk som gick in med deras miniatyr hundar och dom bara skrattade för att det såg så kul ut där jag gick och bar och han bara fortsatte snarka :)

Så numer kallas Aston för "tratten" och har sockiplast på fötterna (har inhandlat på HMs barnavdelning) :)







Har varit i G-gården och spelat tennis/ätit paj med Helena, Camilla och Mia :D
Har även hunnit vara dit en sväng idag och spelat dubbel match m. Helena mot Emma och Peter ;)
Jag och Helena vann, of course ;) vi ba åt Emma och Peter; ttyn (talk to you nevah') haha :)
Nåja, åtminstone Helena börjar bli duktig :)





Har bott hos mormor i några dagar då hon varit på en liten semester tripp. Någon måste juh hålla ställningarna i huset dvs. se till att en viss lillebror som jobbar ex. häver sig upp till jobbet osv.
Var så kul när Petter kom dit första dagen på kvällen och började gå upp för trappan (till mitt gamla rum) och jag frågade vars han skulle? då kom han på sig själv och frågade Acke; Är det OK om jag sover med dig?
Ackes svar; Alltid ;)

Är så mysigt att bo hemma hos mormor, kan slappna av på ett helt annat sätt än annars.
Vi var ut till mamma en dag oxå, spelade kubb i solen och gjorde lite coccosbollar :)



Har varit en tripp till lule oxå, handlade inte så mkt, försöker spara till Jordanien som inte är allt för långt bort. Blev lite söta klämmor med turkosa stenar och fjärilar, underkläder, ett flätat smalt skärp, sockiplast till Aston, en present till Saga, och några skålar av pressat glas från myrornas som jag tänkte använda som ljuskoppar :) tror det kommer bli fint :) Jag och Petter var och såg film hos Therese och co/. här för nån kväll sedan. Och igår var jag hos Ida på kvällen och såg film, en skräckis till och med ;) fast den var inge bra enligt skräckfantasterna.. och egentligen inte enligt mig heller, inte för att jag hade några andra förväntningar men ja ni fattar säkert.



12 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman! Du verkar ha en bra sommar! Låter spännande med modelluppdrag! Men du är sån snygging att jag inte är ett dugg överraskad.;)



Snart jordanien! Visst var det så? Är lite förvirrad, har en jobbar kompis som är därifrån så jag kanske mixat i hop allt? :)



Puss o kramar

2009-07-05 @ 20:26:46
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Em

Vill du tjäna snabba pengar? Läs; http://emelojs.blogg.se/2009/july/tjana-pengar.html

2009-07-05 @ 22:37:27
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahaha joo jag förstått det där nu. Jag finns inte längre, kvar är bara Rut. När jag var hem till svärmor i torsdags så ringde hon svärfar som var på byn:



"Snabba dig hem Stefan, Rut är här!!"

Så jag inflikar lite snyggt

"ååååååsså jenny!"

Hon

"eehhh jo just, jenny är här med he he he"



Det är roligt att vara älskad och omtyckt.



Rut mår bra, hon växer helt otroligt mycket. Antagligen till stor del för att morsan råkat ge henne en dl mat varje mål hela dagen istället för till morgon och middag enbart. Hon väger nu 4300g när du såg henne sist vägde hon väl typ 2700g kanske. Men hon är faktiskt fortfarande väldigt söt. ;)



Hon är hos sin mormor när jag jobbar och det går bra, men hon är fruktansvärt mammasjuk och grinar ofta när jag går. Huga! om två veckor får Benan semester och kommer till dorro också så då får hon va med honom också. Då går det nog bättre! :)



Och ni far ju snart! Typ knappa två veckor kvar! HOppas ni får time of your life! ;)



Puss

2009-07-06 @ 13:35:25
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: helena

hihi evelina, nu har du lite bilder, ska maila lite mer åt dig så du har lite bilder att visa till kommande agenter=) tänkte styra upp morotskaka nån dag, nån som e sugen?;)

2009-07-06 @ 18:10:31
URL: http://helenakblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0