update från SB :)

Update från Santa Barbara :)
Har haft en jätte bra födelsedag, som nästan har blivit en födelsedags helg :) blev firad både torsdag och fredag (svensk och amerikansk tid). Jätte roliga förfester, utgång, strippklubb, shoppning, hemlevererad mat, choklad tårta, cheescake, fina presenter, nya långa fina naglar, osv. Idag har det, hör och häpna, regnat på morgonen, när det blev lite sol och uppehåll så gick jag, jenny och ellen ut på en promenad. Nu regnar det igen, och vi ska fixa lite här hemma innan det blir middag på piren med grabbarna, bio och kanske lite kändis spotting (det är filmfestival här).
Imorgon är jag ledig, men jag tänkte sitta i skolan labb och göra lite uppgifter, har inte fått alla program till min dator än. Sen så måste jag juh inviga skolans gym anläggning och tjäna ihop lite timmar till min kurs.
På tisdag så börjar min och Petters tävling, vi har juh båda varsin garmin forerunner, och nu ska det tävlas i vem som tränar mest fram tills dess att jag kommer hem igen. Det går nämligen att registrera sig på ett community, där man laddar upp infon från våra garmins och skapar mål/tävlingar osv. Så det blir kul, nu jävlar ska jag slå han!! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0