28 Januari :)

Idag är första gången jag spenderar min födelsedag på andra sidan jorden och borta från alla nära och kära.
Men det har gått bra,har blivit sjungen (?) för flera gånger har skypat en massa hela dagen, messat, facebookat, pratat i telefon osv.
Eftersom att jag har blivit gammal så har jag fått pengar av släkten, jag och Petter har investerat i en ny dator som jag köpte för nån vecka sen, och så det bästa av allt, vi har även investerat i en ktm 125 till mig :D fatta vad kul, som jag har längtat. Så i sommar vet ni vad jag kommer ha fullt upp med min lediga tid ;)
Får man säga att man längtar hem? Jo, för vet ni det gör jag faktiskt!
Santa Barbara är toppen och jag vill inte åka härifrån, men jag längtar som tusan efter allt som kommer att hända när jag landat på svensk mark igen :D
Min födelsedag började vi att fira redan igår, blev fest och utgång. Ikväll blir det samma sak, grabbarna har dessutom lovat mig strippklubb ;) men vi får väl se vars vi hamnar tillslut :)
Har köpt en tårta från cheesecake factory, tror det bli mums ;) väntar bara på att mina fina roomies ska komma hem från stan =)
Har unnat mig en present, eller rättare sagt några stycken ;) MEN en av mina presenter kommer iaf vara kvar för alltid ;) Vill inte skriva nått mer om det än förrän mormor har sett ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0