umeå --> sundsvall --> åre

Snart bär det iväg till Sundsvall och sedan därifrån på söndag till Åre :)
Packade ihop alla saker igår, har fyllt en hel hockeytrunk och då har jag ändå fått ta bort hur mkt som helst av min ursprungliga ha-med-lista ! och nu vet jag att min kära mormor tänker att jag har fyllt väskan med skor och kläder som jag ändå knappt kommer använda. Men icke! halva väskan består endast av utekläder så som täckbyxor, underställ, vantar osv.
Ska bli kul att släpa runt på den där väskan, INTE!

Nåja, ska bli kul att åka iväg på minisemester iallafall :) och det är väl det viktigaste.
Dock så kommer jag saknar mina pälsklingar som ska åka iväg m. deras vänner på en grabbsemester till fjällen, och så kommer jag juh såklart sakna min Helena och Jonnis ♥ en vacker dag ska vi gå på aerobic dance allihopa ;)

possoadjo.

Kommentarer
Postat av: Storsiss

Hej siss!! Hur har ni haft det?? Saknade dig i Umeå i helgen. PÖSS

2009-01-19 @ 11:10:45
URL: http://plejaderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0