happy birthday tooo meee

Idag har jag haft en super bra födelsedag :)
Den började redan imorse då jag stod i morgonrock framför spegeln ;) mitt i allt så klampade det in 3st skönsjungandes damer, och med sig hade dom blommor och den här UNDERBARA filmen som ni kan titta på nedan ;) hahaa.
När jag sedan kom hem från skolan så har jag fått blommogram med en massa fina blommor :) Och just nu har jag så mkt blommor i hela lägenheten att vaserna till och med tog slut, så jag har fått använda några krukor provisoriskt :)
Igår var jag även jätte huslig och wifeskillade som aldrig förr, bakade bullar med philadelphiakräm, skagentårta m. räkor/kall rökt lax/kalix löjrom och jag gjorde till och med egen tårtbotten till min födelsedagstårta (!!!) och mammas chokladhjärtan <3 Nu är allt slut efter 3 omgångar av fikagäster :)

Tusen tack för alla gratulationer idag!


Och tusen tusen tack för eran superba film, i love it! <3
Kommentarer
Postat av: Mormor

Hehe ja de var en bra film!!! Den bästa jag sett på länge. Vilka snälla kompisar du har. Kramar

2009-01-29 @ 07:15:00
Postat av: emma

hahaha :)

2009-02-01 @ 19:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0