...

Jag älskar min film, jag har säkert tittat på den redan 3ggr idag ;)
Jag har skrivit dugga idag, jag har säkert 1rätt.. nåja det är juh bara bonus!
Jag har haft besök av ante och stina idag, helt sjukt hur länge sedan det var jag träffade honom!
Jag skulle behöva färga mitt hår, hårfärgen är inhandlad för länge sen, jag har bara inte orkat.
Jag har äntligen fixat mig en matte bok, så efter helgen får Helena och Jonna tillbaka sin som jag lånat.
Jag har köpt min fina rosa huvtröja som jag ångrade att jag inte köpte då jag var i sundsvall.
Jag har precis packat en väska, och väntar bara på att Petter ska komma hem snart så vi kan åka.
Jag saknar min Paston och räknar ner timmarna tills jag får se honom, har snart varit babylös i 2 VECKOR!!
Jag ska spendera helgen i fjällen, köra skoter och mysa..
Jag är helt såld på kings of leon och dom spelas i mina högtalare dygnet runt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0