8 dec 2009

Mkt har hunnit hända på sistone, och snart blir det stora förändringar.
MEN har jag sagt att jag är glad? att jag i söndags kände mig så glad och lycklig inombords så att jag bara ville grina? :D och det bästa av allt, det verkar hålla i sig :)
Jag förtjänade till och med att vara glad så mkt att jag bestämde mig för att jag inte behövde plugga idag utan bara förtsätta vara glad. Jag säger som Spiiken; Man ska unna sig och förtjäna saker jämt ;P

Lyckades skrika åt mig själv igår och pallrade mig till iksu, 40min på löpbandet (läs: jag sprang inte ens hälften av tiden). och lite diverse andra övningar. Jag är inte så strukturerad direkt, kanske borde lägga upp en plan som alla andra vältränade personer verkar ha? På nån timma ska jag återigen inta iksu, fast tillsammans med finaste Kajsa, vi har storslagna planer på att hinna med både gym och sen afro. Om jag ska vara ärlig så hoppas jag på att vi tar en lång stretch istället, det är så jobbigt att prata när man är anfådd ;)

Snart bär det dessutom av till Kalix för lite jul :) Jag som annars är ett stort fan av julen (läs: mina vänner kallar mig för julhitler) har inte pyntat ett dugg i år, det hoppas jag att dom där hemma har gjort ist.
Ska bli kul att vara hemma en lite längre sväng, göra traditioner med emmsi, mysa med alla fina och ta fram glitterpinnar på jobbet så att Helena får bli galen ;) Jag lovar att jag ska försöka hålla ordning i snitten i jul <3
Kommentarer
Postat av: Mormor

Evelina, det blir en riktig innejulgran i år. Har köpt en tjusig disneygran bara för din skull.

Kramar

2009-12-08 @ 17:52:14
Postat av: mamma

Fattar du vilka förväntningar du lägger på vissa andra, din julhitler!!!

2009-12-08 @ 22:38:04
Postat av: mamma

Fattar du vilka förväntningar du lägger på vissa andra, din julhitler!!!

2009-12-08 @ 22:38:46
Postat av: helena

ja det hoppas jag...tror dom där glitterpinnarna är ett minne blott...och jag har redan bett hollandsbussen att inte ha några glitterrosor till kommande veckor...dom är förberedda på att du ska komma=)) ser fram emot det...vill ju inte riktigt erkänna det, men jag har ju som saknat dig lite;) cs snart

2009-12-09 @ 08:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0