utmanad.

Fem udda eller märkliga saker om mig själv (Utmanad av Therese).

1. Även jag är super känslig när det gäller bäst före datum. Och kan verkligen inte äta/drick ngt som gått ut samma dag eller kommer gå ut dagen efter.

2. Jag har en stor fobi för korvstumpar/ändar och måste alltid skära bort dom.

3. Jag använder ofta ord som ex. rövarkula

4. Jag har städmani och måste alltid skrubba allt kliniskt rent när jag väl städar. ex. så har jag använt tandborste för att komma åt i alla springor (Jaa, jag slängde den sen).

5. Jag har väldigt små öron och Petter retar mig jämt för dom.

De som utmanas ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Jag utmanar:

Emmsi & Neam
Kommentarer
Postat av: Néa

Nu har jag gjort utmaningen med bravur och till och med utmanat 4:a stycken :)

2008-09-10 @ 10:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0