update 16/9

Känner att det är dax att uppdatera vad som har hänt och inte hänt på sistone.
Plugget går bra hitils, vi har byggt hemsida, blivit proffs på exell, haft mässor och på torsdag ska vi bygga dator.
Stig Esko gör mig nervös, så nervös att jag får ticks i ögat så fort ngn/jag säger hans namn. Dock så fick jag inte ticks i ögat idag, trotts att han stod och stirrade på mig under hans mässa, min rädsla och nervositet kanske håller på att försvinna? Han tyckte juh trotts allt att min header var fin, och det hade juh kunnat vara mkt värre.. som ex. "Är den där sidan lika ful på skärmen som projektorn visar?". Nåja, Perry finns juh trotts allt. Idag har han suttit och varit social med mig i datasalen och tidigare i veckan fick jag ett mail på facebook där summan av kardemumman var, HJÄLP! Så vi hade lite lektion om hur man använder den där facebooken. Jag, Jonna och Helena väntar på att bli inbjudna på event, kanske det blir imorgon?

Nollningen har gått bra den med, tyvär hade inte medieproducenterna ngn organiserad nollning. MEN det gjorde inte så mkt eftersom att jag redan hade bestämt mig för att vara fadder iår. Så det har blivit X antal utgångar under dom här veckorna, middagar, fester osv. osv. Faddermöten och hemliga förberedelser inför spex har det oxå hunnits med ;) Sittningen kommer bli kul.



Neam och jag har tränat på panda moves i veckan, bensaxen är min speciallitet och Neam är slink som en ål ;) haha.
Nääe det har blivit många kvällar med långa deeptalk på balkongen. I lördags ringde Neam mig när jag var på väg hem från krogen och frågade vars jag var. Då visade sig att även Neam var på väg hem så vi bestämde att vi skulle mötas upp och gå hem tillsammans. Vårat samtal löd ungefär så här:
- Hej, vad gör du?
- Hej, jag är på väg hem
- Jaha det är jag med
- Okej men då väntar jag på dig, vars är du?
- Jag är vid ängarna
- VID ÄNGARNA? varför går du där?
- Ja men det blir juh närmast, jag är juh snart vid dig
- Men det kommer juh ta skit länge
- Nää jag är juh snart vid Iksu
- Alltså vilka ängar är du vid egentligen?
- Men där nere vid skolan
- Jaaahaaaa... men då väntar jag här på dig
- Okej, hej.
- hej.



Så jag satte mig ner på en sten och väntade, och väntade, och väntade. Och sen, såg jag henne! wiihoo*
Och som ni kanske redan läst i Neams blogg så är jag jäkligt nöjd över min nyinköpta mobil som inte avslutar mina samtal osv. osv., och inte nog med det, utan den har även ett minneskort som jag har fyllt med musik. DÄRAV så passade jag och Neam på att poppa lite medans vi traskade hemmåt och gjorde lite dansmoves. Jag måste hålla med Neam om att det är den roligaste promenaden hem jag har haft ever! Väl hemma så inser jag att jag inte har ngn nyckel, Petter och Nils är fortf. på krogen och Jojjo ligger och sover. WHAT TO DO? vi satte oss ner och lyssnade på ännu mer musik. Sen kom det en tjej, som mest troligt bor i mitt trapphus ngn stanns (det vet vi för att hon hade en nyckel till porten), vi smet in med henne och hon frågade surt om vi bor här. Då sa jag: det ska väl du skita i (läs: Jo jag bor här men jag har glömt min nyckel). Om ni inte förstod det där så var jag inte alls otrevlig, jag sitter nämligen här och skrattar just nu åt mormors min när hon läser det där och tror för en sekund att jag svarade så ;D hahaaa.
Nåja, väl inne i trapphuset så skötte vovvarna Jojjos uppväckning väldigt bra, som beräknat. dvs. Vi plingar på dörren = Gaia och Aston börjar skälla, YES! Efter att en trött Jojjo öppnat dörren så slängde vi i oss lite käk och väntade på att Petter och Nippe skulle komma hem. Passade även på att tvätta av mig fötterna eftersom att jag promenerat hem barfota med skorna i handen, så om vi säger så här, mina fötter var kolsvarta. Och mitt i all denna röra som ni just läst så lyckades jag även ngn gång under hemvägen ha ett samtal med min fantastiska Therese :) me miss.


Kommentarer
Postat av: Mormor

För ett ögonblick tänkte jag att nu måste du hem och uppfostras. Tack och lov att vet att uppföra dig, lilla sockerfia.

Kramar från mig och Emil

2008-09-16 @ 22:39:16
Postat av: Theresan

vad har du skaffat för high standard mobil nu ? :D men måste även tillägga att det var på tiiiiden!

2008-09-17 @ 00:45:29
URL: http://theresan.blogg.se/
Postat av: emmsi

att du är fin evvsi.

jag saknar dig så mycket att det rinner en tår nedför kinden nu. jag älskar dig!

2008-09-17 @ 18:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0