.....

Här kommer lite pics från våran finsittning som ägde rum för över 1 vecka sedan, man kan kanske tycka att det är ett tag sedan och att jag borde ha bloggat tidigare. Men om vi säger så här, jag har inte ens fått upp bilder från i sommar..
Sittningen var hur som helst kul, och jag fick ett oväntat samtal av min bästate Rick som berättade att han befann sig i umeå, och lite senare på kvällen sammantrålade vi :) har nog inte kramats hejdå med ngn så länge på ett väldigt bra tag.

Jag och Helena har även byggt en dator, vi överväger att bli datatekniker istället för medieproducenter ;) Det var faktiskt rätt skoj och inte alls lika svårt som det verkar. Vi kom på plats nr2 av alla grupper i att först bli färdiga och få allt att funka, 1:a platsen tog några geeks. Tyvärr..

Jag och Paston har även haft en mys dag, jag gick runt i morgonrocken till ca. kl1500, efter att jag hade klätt på mig (mjukis kläder) så fortsatte vi mysandet i soffan ytterligare.

Hmm... vad mer har hänt? Jag var ut på rex i lördags med nicke, danne och tobbe..
Hade verkligen en super kul kväll ;D dessutom lyckades även neam befinna sig där, helt oväntat och det gjorde juh inte kvällen mindre lyckad direkt :) sen tror jag det blev ngra drinkar för mkt oxå för ovanligheternas skull ;)

Igår var jag, nicke, tobbe, danne och neam ner på stan och sen in på tatueringsmässan och kikade, helt ovärt pengarna!
Men jag tror då jag har sett det närmaste man kan komma en skräckfilm iaf.
Det var en kille som tatuerade halsen (inte en vacker syn), och han skakade, kunde knappt andas och blodet blandat med färgen bara rann.. Dessutom tatuerade han in ett hjärta med en banderoll där det typ stod "vegan för alltid". suck vart har endels hjärna tagit vägen?

Idag måndag har vi haft utvärdering på våran kurs och tenta genomgång, jag och tobbe har varit på stan och "fikat" ifall ngn undrar ;) och sedan har jag hjälpt alex och stefan att flytta..
Nu tänkte jag inte göra ngt alls, kanske fundera lite på vad jag ska ha med mig till antalya, kanske se ngt av alla serie avsnitt jag laddat hem? lugnt och skönt ska jag han det iaf.


  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0