:)



Igår hade jag och Tobbe storslagna planer, nicke fyllde nämligen år :D
Så inte nog med att vi varit och köpt en massa presenter när vi var och "fikade", utan vi planerade även in tårtbak!
Väl framme på ålidhood så slog latmasken till och vi tänkte att vi skulle köpa färdig tårta, MEN ICKET! den var slut, så vi blev tvugna att baka iallafall.. Tårtan blev otroligt snygg och hade absolut vunnit 1:a pris i en tårbaknings tävling ;)
Vi hade förutom en massa dekor och text även sånna dära ljus som "sprakar & sprutar" , vilket resulterade i att vi även satte igång brandlarmet ;) hahaa. Tror även att nicke anat vårt upptåg, han hade nämligen förberett med cola och en festis till mig ;)

Idag har jag hämtat en resväska hos neam (hon är en van resenär), läst igenom övningstentan och testat mina kunskaper. Jag har börjat packa ner alla saker som står på min lista, inte så mkt kvar att packa ner nu. För tillfället håller jag även på att tvätta, min förhoppning är att även det som är i tvättmaskinen ska få plats i väskan! Jag börjar fundera på om det var ett dåligt val att ta neams "lilla" resväska??

Ikväll ska jag plugga till tentan (läs: se top model finalen).

adjos.
Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken schnygg blogghead du har fixat! Du är ju proffs på det där.

Det värmde i hjärtat när jag såg mitt namn. ;)

puss

2008-10-02 @ 00:19:14
Postat av: Hanna

Hehe okej ;P

2008-10-02 @ 18:54:56
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0