Jag skulle nöja mig med ett endaste pengaträd.


Varför finns det inte sånna här skogar?


Skrivit tenta idag, tror den gick helt ok! pluggdagen igår gav nog resultat ;)
Jag vill unna mig någonting, men jag är fattig. Varför ska alla räkningar komma samma månad?
Nåja, skönt att man slipper dom nu på ett tag framöver iaf.
Imorrn ska jag till tandläkaren dessutom = jag ännu fattigare
Jag hoppas jag inte har några hål, det verkar läskigt att borra..
Men om jag inte har haft några hål på över 21år så borde väl inte chansen vara så stor att jag har det imorrn heller.
Ibland gör jag konstiga saker, som ex. idag.. Jag loggade in på banken i hopp om att någon givmild person satt in en väldigt hög summa pengar på mitt konto. Och även fast jag visste att ingen har det så blev jag besviken? Hur stört är inte det :D Jag önskar att någon ville belöna mig för något, ex. för att jag är så snäll, för att jag har skött skolan så bra eller bara för att göra mig lite gladare. Idag blev jag lurad.
När jag kom hem efter att jag skrivit tentan så låg det ett bruntkkuvert som det stod evelina englén på med jätte fin handstil (mormor) i detta så låg det ett jätte fint me to you kort  MEN i detta så låg det en räkning tillhörande mig som skickats fel.


Suck.



Kommentarer
Postat av: Theresan

hehe hoppas du också att en pengaängel ska sätta in lite pengar på kontot :p

2008-11-03 @ 18:30:45
URL: http://theresan.blogg.se/
Postat av: Mormor

Gumman! Blev du så besviken? Du får väl se om det kommer någon liten slant på ditt konto. Bamsekramar!

2008-11-03 @ 21:42:55
Postat av: Néa

Men fyy vilken ironiii! du kan belönas med min KÄÄÄÄRLLLLEEEK!!!

2008-11-04 @ 00:42:26
Postat av: Sandra

Pengar är aldrig helt fel. Jag skulle vilja vinna några miljoner. :)

2008-11-04 @ 11:03:49
URL: http://skrutt1.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ha ha, men guuu´ vad skönt att se att det är fler än jag som går och hoppas på vad som verkar vara omöjligt!!!?

Ha en trevlig helg!

2008-11-08 @ 14:07:30
URL: http://hemmaiskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0