Påsk 2008 here i come!

image455

Nu börjar vi strax köra upp mot fjällen :)
Jojjo kom precis in genom dörren, allt är packat och det enda som jag har kvar att göra är att borsta tänderna och sedan packa ner tandborsten :) Har haft en superhärlig morgon, solen lös in genom fönstret och en massa mys mys mys...

Håller tummarna för att det ska bli en massa SOL nu i veckan! så det blir riktigt härligt att vara ute :D
Sedan bär det nämligen av till Kalix och sedan så fort som möjligt till min kära Emmsi ♥
Och för er som inte vet vad jag menar när jag säger fjällen så ska jag visa er här på kartan nedanför vars vi håller till :) ↓↓↓


image459
Kommentarer
Postat av: Hannah

Vilken fin blogg du har! :)

2008-04-02 @ 13:39:45
URL: http://marys.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0