Älskade Emmsi <3

image433

Imorse fick jag ett paketavi genom brevinkastet.
Jag funderade länge på vad fasen det kunde vara, jag hade juh inte beställt ngt?!
Sen började hemska tankar rulla runt i huvudet på mig, tänk om det är ett par avklippta fingrar med en ring på som i alla hemska filmer där dom får paket levererade till sig. Tänk om jag måste börja ringa polisen nu så här innan vi ska åka iväg på "semester". MEN!

Jag hämtade ut packetet och såg på en gång vem det var ifrån, söta Emmsis hjärtan och handstil prydde så fint paketet :) Super lycklig promenerade jag till bilen och öppnade paketet.
I paketet låg det världens bästa brev, jag lovar att tårarna strömmade ner för kinderna.
Världens bästa cd skiva, med våra speciella låtar fyllda med nostalgi och minnen.
En rosa anemon som är bland de finaste blommor jag vet.
En Me to You choklad med texten, to a special friend.
En bok, vänner för livet, en bok om vikten av vänskap
+
Att även Aston fick presenter, ett grisöra (som är slut nu) och en tandborste ;)

Tänk att man kan bli så glad, lycklig och lessen på samma gång.
Glad och Lycklig för att man har en sån otroligt underbar vän, som är få förunnat.
Och samtidigt lessen för att jag inte kan spendera den tiden jag skulle önska med denna underbara vän.



Till dig Emmsi som som trodde på mig när jag inte längre trodde på mig själv.
Till dig som log så att min dysterhet försvann.
Till dig som bytte mina bördor mot din glädje och aldrig ångrade det.
Till dig vars kärlek och skratt gav mig vingar och blå himmel.
Till dig Emmsi, som jag inte kan tacka i detta eller nästa liv.
Till dig min vän.








ca 7 dagar bort + 5 mil till ;)
Love u Emmsi ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0