.......

image402

Idag är det vilodag, vilket känns otroligt skönt eftersom att jag nog aldrig har haft så här mkt träningsverk någonsin!
Var som sagt på Combat och Core igår m. Jonnis och Helena, och det har absolut tagit ut sin rätt idag.
Jag visste inte ens att man kunde ha träningsverk som denna, jag har ont i höfterna, rumpan, baksida lår, mellan skulderbladen, ryggslutet och allt där emellan! Men nu ska ni inte tro att jag sitter här och deppar, detta känns nämligen helt perfekt! Tisdagar utnämns hädanefter till min combat + core dag!

Idag är det dock tjejkväll :) är helt perfekt att först gå på fotokursen och sen vara hemma precis innan top model börjar ! och anledningen till att vi sitter som fastklistrade i soffan när det är top model är juh bara i utbildningsyfte.

Imorgon åker Petter och Jojjo till fjällen mest troligt (annars fredag).
MEN istället så får jag sällskap av min lillebror Axel :) Ska bli jätte kul att ha han på besök över helgen.

Kisses ♥
Kommentarer
Postat av: Elin

ja det blev jag med :) visst är det vackert :)

2008-03-07 @ 09:14:53
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

hur lång tror du väntetiden är? 10 år? kyrkan är ju otroligare för varje år..

2008-03-07 @ 09:15:22
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

hihi ja.... jag förstår det. Vad ska du göra i helgen då?

2008-03-08 @ 08:31:31
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

åh det hoppas jag med :) hoppas du får en trevlig helg då :) Inga planer? Ikväll har en kompis hyrt den lokala puben. Där ska vi dricka goda drinkar och äta god mat i det bästa sällskapet så hela min helg är säkrad :)

2008-03-08 @ 10:30:33
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Anonym

jo det var jätte kul att det var så positivt. nära till jobbet också :)
nå igår var ganska roligt men jag inser att jag börjat bli gammal nu, för nu ser man bara småglin överallt ;)
fast idag är jag bakis som satan, tror det var för att vi drack champagne hela kvällen igår på hotto.
det är jenny o håkan som ska gifta sig, men är så svårt med dom. det enda jag vet att dom tycker om båda är ju dom där metanol bilarna och inte vill jag köpa ngt sånt :p men ska gå igenom lite på internet o se om det finns nå tips. tänkte kanske om man ska köpa nå köksvaror, typ våffeljärn men inte det kanske :) kaffebryggare skulle kanske vara bra. men känns så opersonligt! :)
gud vad jag svammlar nu. hur har din helg varit gumman ?

2008-03-09 @ 15:00:14
URL: http://theresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0