...



Har haft en jätte bra helg uppe i fjällen, varit på jägarmiddag i samband med jaktprovet, myst, jagat, skidrat och bara varit ute i den friska luften :) Kom hem i söndags kring 2300, såg på tv en stund och sen häll vi alla tre på att somna i soffan. I går vaknade jag kring 0900 av att Jojjo kom till oss, klädde på mig och for till ica och handlade frukost, färskt bröd, juice, källarröktskinka, chilisalami, potatissallad osv. osv. Sen avnjöt jag, Jojjo och Petter en god frukost innan det var dax att fara till skolan. Igår kväll kom Neam, Nippe Pimp, Fiso och Veggo förbi, såg tv och spelade spel. Jag och Jojjo vann med andra ord, Fiso och Neam kom 2:a och Pojkarna förlorade.
Idag ringde klockan 0700, snosade i 30min och klädde sedan på mig för att gå ut med vovvarna, solen sken och livet var underbart! Åt en god frukost fullkomligt ostressad, Gaia och Aston lekte jätte snällt och tyst med varandra, Jojjo och Petter låg och sov, och sen när jag gick ut för att möta Helena så gick Gaia och Aston och sova igen.
Idag har vi haft en spännade dag på skolan, lyxfikat, sett hur klockan i taket rör sig, försökt stänga in alternativt. klämma varandra nere i arkivet, lekt detektiv och letat gamla artiklar osv. Kom hem för ett tag sedan och ska göra mig lite lunch, Jojjo är på stan och fikar och Petter är på skolan. Om cirkus 3h börjar combaten och efter det så blir det core.

Jag fullkomligt älskar när det nalkas vår, solen skiner och man känner sig så där jäkla bra och lycklig! åhh, vilken härlig dag, lalalalaaa lalalalaaa la alalalalaaaaa... Den enda som saknas lite extra mkt idag är min älsko Emmsi ♥ Varför varför bor vi så långt bort ifrån varann? dessutom så har Emmsi flyttat några extra mil bort, tyvär i fel riktning.
Jag vill att du ska komma och peta på mig när jag ska sova så jag får bli irriterad, PLZ?! :(
Kommentarer
Postat av: Elin

åh vad härligt :)

2008-03-04 @ 16:43:52
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Anonym

jo har haft det bra, har dessvärre blivit sjuk åter igen.. nu är jag less. plus att det är världens finaste väder idag och jag har ont i kroppen av att bara vara så är lite less :P vad bra att ni hade det kul i fjällmarkerna :)

2008-03-05 @ 13:54:25
URL: http://theresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0