SOMMARLOV :)








Har haft en alldelens fantastisk sista vecka i Ume :) Dagarna har bestått av en massa solandes och kvällarna har varit hur mysiga som helst med film och kubb på peddan ;) För första gången någonsin så önskar jag faktiskt att skolan hade kunnat vara lite lite längre.. Men nästa termin kör vi igång igen ;) Jag har även jätte ont i min fot, den är uppsvullen och alldelens blå sen mina och Tobbes bravader. Förhoppningsvis så blir den snart bra igen så att inte varje steg gör ont.

Har även hunnit vara ner till Jojjo i Härnösand till hennes underbara hus alldelens vid havet och firat hennes födelsedag med alla hennes vänner som kommit kors och tvärs ifrån :) Dagarna där har återigen bestått av solning, god mat, super trevligt sällskap och en massa mys. Tyvär så fick jag slut batteri i kameran när Aston beslöt sig för att bli fisk och vägrade komma upp ur vattnet, vilket resulterade i att Petter fick hoppa i och hämta honom :) Aston ser btw ut som en säl när han simmar, sötaste sälen ♥

Imorgon bär det av uppåt och förbi Kalix ;) eftersom att imorgon så blir jag och älsko Emmsi sambos ♥
Jag hoppas att vi inte slår ihjäl varandra, men det ska nog går bra, vi har regler och ska åka guldcykel till joppet ;)

NU ska jag packa klart det sista och hoppas på att jag inte har glömt ngt viktigt :)
puss&adjö.
Kommentarer
Postat av: Frida

Hej släkting :) ser ut som att ni har det mysigt. här är det helkasst väder :( sköt om dig. vi ses :) kramar /Frida

2008-06-10 @ 22:40:39
URL: http://kattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0