:)

Igår var det ännu en bra dag, en heldag med farbror Tobbe :) först var vi på kalas ute i skärgården, åt jättegod middag på vikingen och spelade kubb hos Anssi och Anna :) idag har jag sovit länge, för länge och sedan varit tillbaka med bilen till nyborg, nu så gör jag ingenting hemma hos Petter och funderar på hur jag ska planera min dag? Hem till happis och Emmsi måste jag iallafall :)

Min vän Helena är supersöt och jag har kännt ofta på sistone att jag har haft ett Helena sug ;)
Till hösten blir hon och jag kompanjoner och ska ta över TFE. Helena är även en otroligt begåvad människa, hon tämjer larver, spionerar på folk, är bra på PS, har skit kass humor, är rätt så bra på att diska, MEN framförallt så är hon sjukt bra på att sjunga och spela gitarr..

MISS U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0