Mitt 2007



Var 2007 ett bra år för dig?
2007 var ett väldigt bra år på många olika sätt :)
- Jag började plugga på universitetet
- Vi flyttade till en lägenhet/område som jag trivs superbra i
- Fiso, Veggo, Neam, Nippe & Kajsa flyttade ner tlll ume
- Vi skaffade oss världens sötaste bejbis, Aston
- Jag kunde äntligen pusta ut och slippa oroa mig för min bror och mormor

- Jag jobbade massor på världens bästa buketten, med världens bästa helena, mia och madde ;)

- Jag har hitils fixat allt i skolan, alla inlämnings upg. och tentor.
- Petter och jag växte samman mer än någonsin

Vilken var den bästa stunden 2007?
Har haft alldelens för många bra stunder 2007, är nästan så att man har blivit bortskämd ;)

Var var du när 2007 började?
I Örajans stuga/hus, i bästbotten, Övik.

Vilka var du med?
Jojjo, Harald, Torbjörn, Örjan, Mattias, Karin, Märta mfl. mfl.

Var var du  när 2007 slutade?
Utanför Idas lägenhet, Kalix.

Vilka var du med?
Emma, Ida, Sami, Hanna, John, Martin, Peter, Stina, Elin & Markus

Höll du dina nyårslöften 2007?
Jag gav inga nyårslöften då faktiskt :)

Har du några nyårslöften för 2008?
Det vanliga, sluta med mina laster, börja leva hälsosamt, men framför allt att försöka tänka possitivt.

Blev du kär under 2007?
Joooo ;) i min bejbis Aston ♥ och mkt kärare i min Petter

Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?

- Började plugga på universitetet
- Blev hundägare
- och började slipa på mina wifeskills ;)

Vilket datum från 2007 kommer du minnas, och varför?
22 Maj, Astons födelsedag ;)

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007?
- Alicia Keys - No one
- Leona Lewis - Bleeding love
- Lars Winnerbäck & Miss LI - Om du lämnade mig nu
- Timbaland & Onerepublic - apologize
-  Martin Stenmark -7milakliv
- Rihanna - Umbrella
- Robyn . Every heartbeat
- Petter - Logiskt
- Amy Winehouse - Rehab
- James Morrison - The pieces dont fit anymore
- My chemical romance - Famous last words
- The Killers - When we were young
- John Mayer - Im gonna find another you
- Takida - Curly Sue
mfl.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag shoppade möbler etc. med Petter på Ikea, åt god mat och tårta, mös med vänner och familj och helgen efter firade jag med mer vänner och fest! :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre??
Finns alltid saker som kunde ha varit bättre om man letar efter fel ;)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jo :) Helena fick lilla söta Alexander

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
magrutor. mkt pengar, en basset, solbränna och sillisar ;) hahaa

Vad var din största framgång 2007?
Allt jag tog mig för och lyckades med :)

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo det har jag juh såklart varit.

Bästa köpet?
Aston ;)

Vad spenderade du mest pengar på?
lägenheten och mig själv skulle jag tro :)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ett pytte litet sms av Petter (som fortf. är sparat i inkorgen) gjorde mig så otroligt lycklig.

Vad önskar du att du gjort mer?
tränat och tänkt mer på mig själv..

Hur tillbringade du julen?
Åkte runt mellan alla mina hållplatser och jobbade :)

Vad fick dig att må bra?
Min familj och mina vänner.

Vem saknade du?
Jojjo, Mommo och Emmsi ♥

Favoritprogram på TV?
Greys, DH, Ugly Betty och Heroes

Åkte du utomlands 2007?
Planerna blev ändrade och en roadtrip till min egna lägenhet i ume blev semesterparadiset ;)

Drack du mycket alkohol 2007?
inte mer än vanligt iallfall, man skulle juh kunna tro det med tanke på studentlivet, men nej ;)

Gjorde du något du skämms för?
Nej inte egentligen.

Vilken var din största lögn?
Den kan jag juh inte skriva här heller, vissa saker är HELT hemligt.

Hur mycket pengar spenderade du 2007?
Fööör mkt och alldelens för snabbt, ska försöka vara sparsammare iår!

Vad är dina planer för 2008?
- Jag ska försöka hålla mina nyårslöften
- Visualisera mina mål i livet
- Träna och leva lite sundare
- Vara sparsammare
- Fortsätta fila på mina wifeskills
- Tänka mer på mig själv
- Men framför allt försöka tänka mer possitivt och sluta lägga ner tid och energi på sånt/sånna som får mig att må dåligt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh tack.. ja jag behöver lite sporrar och att visa svenska folket på bloggen om mitt nya liv är en redig sporre. :) Man vill ju inte skämma ut sig :) Kul att du gillar nya designen :) Huvva låter inte alls kul med så mycket snor :) Jo jul och nyår har varit bra. Tyvärr gick mormor bort men nu har hon ro och slipper lida. Så det har varit både gott och ont denna jul. Hur har du haft det då?

2008-01-02 @ 14:47:13
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

ja jag borde ju det men jag måste ta det lite lugnt... trappa ned lite i taget så jag inte får så fruktansvärda sug mitt i bantningen, för jag klaar inte skippa alla sug, jag tror då inte det. Vad har du gjort ikväll då.. phu jag är så trött att jag får mjölksyra av att skriva. Hur normalt är det?

2008-01-03 @ 20:57:02
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: PRINSIPESAN

åh vad duktig du e, man jag röker inte alls mycket, igår rökte jag en cigg på ehla dagen/kvällen/natten och imorse ingen..

2008-01-04 @ 08:35:38
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0