en evig väntan.

Om jag skulle summera min dag så skulle min summering nog visa att ca 80% av tiden så har jag endast väntat!
Först så har jag väntat på att klockan ska bli nog mycket så att jag kunde gå till skolan (kanske skulle ha sovit längre) och väl på föreläsningen så väntade jag bara på att vi skulle ha rast så jag kunde smita till en datasal och börja jobba med uppgifterna ist. När det väl blev rast och vi smet så fanns det inga datorer, så då var vi tvugna att vänta tills förelösningen slutade så vi kunde haffa våran lärare för att be henne hitta några nya salar åt oss.
MEN det var omöjligt så då bestämde vi oss för att ta lunch, snåla och tjuriga som vi var så bestämde vi oss för att fara hem till moi och käka och tjura ännu mer. MEN väl i bilen så insåg vi att det är nu vi måste unna oss saker så vi for iväg och käkade chinamat ist, som var ett väldigt lyckat beslut! :) vårat lunch prat bestod av snusk och fetischer och på vägen tillbaka till skolan så insåg vi att vi kommer ta över världen och skrev en sång (som vi snart ska börja spela in). VI VAR ÄNTLIGEN LYCKLIGA!

Men för mig så varade det inte länge, vi kom till skolan, obehöriga satt vi våra datorer i våran bokade datasal, men eftersom att jag skulle på möte mes syon ca. 40min senare så tänkte jag att jag är snäll och väntar tills efter mötet med att köra ut dom. Jag gick till humhuset i god tid och väntade, väntade, väntade och väntade! Sen insåg jag efter ca.40min att syon nog mest troligt glömt bort vårat möte dvs. jag blev less och administratören Gunilla ringde efter Kerstin (syon) som helt hade glömt bort tiden! NO SHIT SHERLOCK! Men hon var trevlig så jag förlät henne, vi diskuterade mina funderingar kring termin 3,4 & 6 som vi väljer fritt och hon insåg att hon inte var rätt person att fråga eftersom att hon inte vet ett skvatt om web osv. Men hon gav mig iallafall en massa bra råd om hur jag skulle gå vidare och att jag hur som haver kan maila henne om jag har fler funderingar.
Så nu är det dax att göra REESÖÖÖRSCH och boka in möten, jag är faktiskt väldigt peppad efter mitt och Kerstins samtal, så lite bra var hon allt :)

Efter vårat möte så kände jag hur som helst att nu får det vara nog och drog hem! Sååå vad kan vi summera av dagen, jag har inte fått gjort ngt med indesign över huvudtaget, dvs. jag måste plugga ikväll! som i sin tur betyder att det blir ont om mys :/ typiskt. Nåväl, thats life. Vi (kanske ska säga att vi = jag och fiso) har iallafall storslagn a planer på att vara på skolan 0700 imorgnbitti så att vi slipper vänta  och kan haffa en dator innan alla andra rävar kommer dit! För om jag hinner färdigt till på onsdag, så betyder det att jag kan ta ledigt torsdag och fredag och ta igen allt mitt mysandes med Petter och Aston i fjällen framför brasan + inviga mina nya skidor och glänsa i mina fina haglöfskläder på de vita fjälltopparna ;) om jag mot förmodan inte skulle hinna klart så är inte tröst priset så dåligt heller, piratfest hos Jon och Tobbe :D Men med risk för att låta tråkig så inviger jag hellre mina nya skidor ;)

Nu är det dax för mat, klyftpotatis, lax , och bassilikasås m. sallad och pesto vinegrätt :) mums.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0