...

Vad blir ditt namn baklänges? anileve
Har du gjort en snöängel i år? Nej, men det är inte försent än ;)
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? bara ngn dag..
Platt eller lockigt hår? Jag har lockigt, men plattar det oftast :)
Är du kär i någon? Jajjemän ;D
Vad gör du när det regnar? går en mysig långpromenad :)
Har en dröm gått i uppfyllelse? Jodå :)
Vad har du för startsida på internet? www.superstart.se
Vem ringde du senast? Petter :)
Har du haft vattkoppor? En sommar för många år sedan :)
Har du någon gång testat karate? Yes, flera gånger =)
Minimorötter eller pommes frites? mini morötter
Vad längtar du mest till just nu? allt möjligt :)
Hur gammal har du tänkt bli? Hmm.. minst 60år och 367dagar till ;)
När åt du senast en fiskbulle? Okej, jag erkänner! Jag har aldrig smakat en!
Vad drömde du inatt? Jag kommer faktiskt inte ihåg :)
Vilken tv-serie är bäst? DH, Ugly Betty, Heroes och Greys ;)
Kan du gå ner i spagat? hahaa nääääe, absolut inte! ;)
Vad åt du senast? lax, vinegrätt och klyftpotatis
Höga eller låga strumpor? just nu steps,men annars vanliga :)
Vad är du mest rädd för i hela världen? att förlora dem jag älskar
Har du varit kär i en kändis? Jag ver lite kär i Daniel Jones (Savage garden)
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Jo, även fast jag inte ens dricker mjölk
Röd, grön, blå eller gul mjölk? usch.
Vad har du för färg på ditt påslakan?
vita sängkläder är det som gäller.
Vad ska du döpa dina barn till? antingen I, H, A el. E ;)
Sommar eller snö? Jag gillar nog vintern och sommaren nästan lika mycket =)
Bikini eller baddräkt? bikini
Snyggaste läraren? hmm.. Gustav isof (pop&rockhistoria)
Är du mörkrädd? Jag har STOR fantasi, så ja ;)
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? Jajjemän
Riktig gran eller plastgran? Riktig gran, end. plastgran i nödfall
Tänt eller släckt när du ska sova? helt släckt, fast är jag själv så lämnar jag lampan i hallen på och dörren på glänt ;)
Luktar dina fisar hallon? Absolut! gör inte allas det?? ,)
Godaste drickan till frukosten? Juice el. vatten =)
Senast lästa bok? "Sanningen om diamanter", men har påbörjat "dödligt spår"
Vem kramade du senast? Petter
Älskar du att sjunga? i bilen främst ;)
Vill du bli president? Nej
Har du spelat kille i en teater? Nej
Duscha eller bada? duscha!
Kan du ditt mobilnr utantill? Jaaa, det måste man väl kunna :)
Har du tråkigt? förmodligen
Har du gråtit i skolan nån gång? Jepp
Stockholm city, Metro eller .SE? aftonbladet.se
Hur tar du dig till skolan? går för det mesta, annars med bil
Har du någonsin sminkat dig som punkare? Nej
Sjunger du på toa? hmm, jo det gör jag väl, ibland åtminstone.
Vilken färg har din jacka? Just nu använder jag mest en röd en.
Använder du långkallingar? bara när jag rider, åker bräda el. är i fjällen
Är du höjdrädd? Njaa, inte speciellt iallfall :)
Vilket land vill du åka till? Jag vill nog se hela världen faktiskt :)
Vem var den senaste som fick dig att skratta? Kajsa idag på pumpen ;)
Vad ska du göra NU? Snart är det läggdax.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0