...

Vilka är ditt favoritpar skor? Mina svarta lackpumps från 59:an helt klart !

Vad gör du?
Bloggar

När drack du sprit senast? i onsdags hos Helena på våran "vilda" onsdags fest ;)

Har du lugg? Njaa, vääääldigt lång snelugg skulle det väl vara isof.

Fest eller slacking? Jag och Kajsa har en fredagskväll kommit fram till att Brad Pitt ser ut som en apa, säger inte det allt??

Gillar du sport? Jag följer inte sport slaviskt, men vissa saker är mer kul att se på än andra.

Vill du ha barn? Just nu räcker det med Aston, men i framtiden så vill jag ha en bulla i magen ;)

Vilka språk kan du? Svenska, Engelska och pytte lite franska och norska.

Borde man röka på pubar? njaaaa, man slipper juh bli bränmärkt, MEN då luktar det svett ist.

Är du stolt över ditt liv? Ja faktiskt så är jag det, trodde aldrig att jag skulle vara där jag är idag för några år sedan.

Vilken låt lyssnade du på senast? Utan dina andetag

Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? Vilken stad som helst i ett varmt och soligt land.

Har du ngt djur? Joo :) Min älsklings Aston (hund).

Har du ngr trummor?
Nope.

Tittar du mkt på tv? har inte tittat så mkt alls på sistone.

Har du varit med i lokaltidningen? Ja

Vad kostar det du har på dig? hmm.. ca.1400kr (utan smycken inräknat)

Vad gör du när du inte kan sova? ;)

Har du duschat idag? Nej, men jag är alldelens strax påväg.

Vad gör du om ett år? Då pluggar jag fortfarande vid umeå universitet

Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma? Ja ibland, och ibland stämmer dom riktigt bra :)

Brukar du svära mkt? hmm.. nääe, faktiskt inte.

Bästa fikat? Morotskaka och juice på Mekka

Det dyraste du äger?
hmm.. Aston är nog det dyraste jag/vi äger

Favoritpålägg? källarrökt skinka el. krutrökt är det enda som duger ;)


Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
mörka jeans.

Vad lyssnar du på just nu? Petter, min petter alltså ;)

Vad åt du senast?
bandpasta och köttfärssås

Hårfärg? svart

Favoritmånad? Jag gillar nog alla månader lika mkt egentligen.

Favoritdag? De lediga dagarna

Choklad eller vanilj? Choklad

Vad har du för färg på tandborsten? vit och rosa
Kommentarer
Postat av: Sofya Pezon

Jo fast jag kommer ha hårförlängning till balen. :) Dock så vill jag ändå ha håret hyffsat uppsatt tror jag, just för att slppa ha hår i ansiktet så det blir nyvaket.

Egentligen så tror jag att vi är inne lite på samma spår fast med olika hårlängder. :)

2008-01-17 @ 01:02:29
URL: http://nostalgitrippad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0