....

Idag har jag varit på skolan i över 11h, har nog aldrig varit så länge på ngn skola överhuvudtaget om jag tänker efter. Inte vad jag kan minnas iallafall (?) :) dvs. jag har alldelens nyss kommit hem.
Vi jobbar i indesign just nu och från att nästan ha avskytt det programmet så älskar jag iprincip det nu, är verkligen jätte kul! :D Imorgon beräknar jag att vara på skolan i 11h till, så att jag blir klar med momentet.
Egentligen så ska det inte vara inlämnat förrän på fredag, men som sagt om jag ska få åka skidor på fjälltopparna och mysa framför brasan på torsdag, så är det bara att se till att få det klart imorgon :) men det ska nog gå bra.

Har varit hos två olika studievägledare på två dagar, denna gång var det TFE's syo som skulle hjälpa mig med mina funderingar. MEN återigen så blev jag slussad vidare, så nu är mitt nästa offer Perry ;) det är tydligen han som har koll. Näe, nu ska jag vara social! Neam klev precis innanför dörren + att det är dax att äta middag! :)

pyng pyng pyng pyng pyng pyng.
Kommentarer
Postat av: Elin

madeleina lundgren alias luma var det :)

2008-01-16 @ 11:24:04
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0