Jag är en solkrigare.

image283
Idag var det bodybalance som gällde, man skulle stå som en hund, sträcka sig mot solen, stå som en solkrigare, gå ner i spagat (who are we kidding?), och framförallt inte somna under avslappningen.
Summan av kardemumman: Väääääldigt hmm.. personligt? MEN dock så tror jag att det är ett super bra pass om man behöver träna ryggen och bålen, samt bli lite vigare och sträcka ut sina muskler ordentligt. dvs. Ett pass som man kan gå på efter ett annat el. typ i slutet av veckan för att mjukgöra kroppen ordentligt och ladda inför en ny vecka :) återigen är jag possitivt överaskad och ska glädjeligen anmäla mig på detta typ en gång i veckan. Har nog aldrig varit så himla varm och avslappnad i kroppen som idag efter passet. Min "vilo dag" blev nästan en vilo dag iallafall :)

Ikväll har jag brottats med seminarium protokollet som ska vara inlämnat imorgon, urk. Men jag börjar se ljuset i tunneln iallafall, Petter ville vara snäll och hjälpa mig, så han läste igenom alltihopa och blev nog inte mycket klockare, eller vad säger ni om

På vilket sätt knyter Thompson det moderna samhällets kulturella framväxt till kommunikationsmedierna när det gäller: medier - synlighet respektive offentligt - privat ?


Jag är så less den där Habermas och Thompson och tycker att dom kan gå och bråka ngn annan stanns och INTE skriva en bok om det. Vill bara få det inlämnat så att det är bortgjort. Näe, nu ger jag upp för ikväll och låter det som är skrivet hitils duga. För nu har jag två pälsklingar som tjatar på mig att jag ska komma och mysa ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0